Let goed op met teveel willen van een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, dat zeg ik dan ook altijd maar tegen mezelf, maar toespelingen op dat hij wil scheiden voor me en samen op vakantie wil, bezorgen me wel de kriebels soms. Ook al is het dan zogenaamd een 'grapje'.
dat is wel ver gaande. Dat is toch een wat strengere aan pak nodig denk ik. Als hij nog eens zo een grap maakt. Moet je hem onderbreken of meteen antwoorden. .... kan je A.u.b stoppen met die opmerkingen en berichten. Ik voel mij daar echt niet goed bij.

Als hij het slecht op pakt is het niet jou schuld
Of 50,- per keer rekenen 😄
Per bericht en opmerking 😉😁

Of 50,- per keer rekenen 😄
Goede tip. Dat is dan alvast een paar duizend €'s 😂

dat is wel ver gaande. Dat is toch een wat strengere aan pak nodig denk ik. Als hij nog eens zo een grap maakt. Moet je hem onderbreken of meteen antwoorden. .... kan je A.u.b stoppen met die opmerkingen en berichten. Ik voel mij daar echt niet goed bij.
Dat lijkt het beste inderdaad. Maar ik verheug me niet echt op dat gesprek. Aphrodita = soms een watje
Gewoon lekker laten scheiden en volgende keer vakantiebrochures meenemen!
Nee, dat zou ik niet kunnen. Los van het feit dat het een hele leuke vent is. Maar op vakantie gaan met hem, nee dat niet

HEERLIJK............

Vrouwen die boos zijn.

Word daar best 🥰 van.

😜
Ben niet boos hoor. Eerder teleurgesteld.
En een harig geval kan daar ook niets aan doen.

Soms denk je iets heel moois te hebben en dan spat het toch op spectaculaire wijze uit elkaar. Ik weet er alles van.

Communicatie blijft iets moeilijks. Je blijkt soms toch niet op dezelfde golflengte te zitten, ook al dacht je van wel.

En ook al proberen beiden hun interne radio op dezelfde golflengte te krijgen, dan nog kan er onoplosbare ruis op de lijn blijven.

Ik heb het ook gehad met een dame die ik graag mocht. Plots ging het mis en hoezeer we ook probeerden, we bleven elkaar negatief triggeren.

Hoe pijnlijk ook moet je dan de conclusie trekken dat het niet meer werkt en je afscheid van elkaar moet nemen om niet nog verder af te glijden.

Dat ging mij niet makkelijk af. Zacht uitgedrukt. Het is voor niemand makkelijk.

Ik was er niet bij, weet niet wat er precies gebeurt is tussen jullie, dus ga me niet branden aan de schuld ergens neerleggen of zo, maar ik begrijp je frustratie.

Soms zijn dit soort dingen niet meer op te lossen en moet je door, hoe vervelend ook. Er zijn echt genoeg andere dames die minstens zo leuk zijn.

Het lijkt wel alsof ze (overdreven) attentheid verwarren met opdringerig gedrag. Ik bedoel: ja, ik geef een GFE, maar ik ben niet je vriendin. Ik hoef dus niet elke ochtend een " goedemorgen schatje" of elke avond een "zoen-voor-het-slapen-gaan".

Maar waarschijnlijk ben ik ook te soft. Ik bedank/reageer gewoon te vaak.

Een evenwichtsoefening voor twee partijen blijkbaar.

Maar respecteer onze ruimte SVP!
Dit klinkt als iemand die serieus rupsjes in z'n buik heeft (hoorde deze uitspraak in Winter vol liefde) en door op zijn dagelijkse appjes te reageren zouden dit zomaar vlinders kunnen worden (als dat al niet gebeurt is). Dit is overigens absoluut geen verwijt naar jou maar zijn probleem, jij bent gewoon beleeft maar veel mannen verwarren dat met iets anders.

Ik zou hem toch een keer met zachte hand laten weten wat je van de dagelijkse appjes vindt, voordat je met de botte bijl moet reageren en zo een leuke klant kwijt raakt.

Misschien iets in de trant van: "Hey ****, onze dates vind ik super leuk maar dit is mijn zakelijke telefoon en ik wil het ook graag zakelijk houden. Zou je willen stoppen met mij constant te appen, want ondanks dat ik beleeft terug app voel ik me er ongemakkelijk bij.

Ik realiseer me wel dat dit makkelijker gezegd dan gedaan is. Het is maar een idee, en helemaal aan jou hoe je er mee omgaat. Het blijft inderdaad een evenwichtsoefening.

Ik kende overigens een soortgelijk verhaal van de laatste dame die ik bezocht, ook een man die haar dagelijks appte. Zij vond het ook too much en beklemmend. Zelf stuurde ik mijn vaste dames soms nog een berichtje na de date om te bedanken en heel soms eens een keer een appje tussendoor, maar minstens net zo vaak kwam er een berichtje van haar kant. Oh, en natuurlijk appte we waneer een volgende date werd gepland want daar is die zakelijke telefoon tenslotte voor bedoeld.

I made a stupid mistake last week, after a long search I had found a suitable, friendly lady we had a very good contact nice dates, could tell each other a lot about some things, she had little or no time at the moment, I with my stupid head did not realize this but with my autism ... I do not really notice that I complained again about some things that were totally inappropriate silly things that I am now angry about that I wrote a date that did not go through etc., for her this was unfortunately the straw that made the bucket overflow apparently it was the first time we had a difference of opinion and immediately we leave it at that I do not feel like discussing. Unfortunately to this day I have no more contact and that is very strange after 1 year of intensive contact 😞
I'm so sorry to hear that this happened. It's understandable that emotions can run high, especially if you've built a bond over time. Sometimes miscommunications or small frustrations can escalate unintentionally, and it's hard when there's no chance to talk things through. If you feel it's appropriate, a sincere message apologizing for any misunderstandings might help? But if she's firm in her decision, it might be best to respect her space and focus on moving forward. It's hard now, but with time you'll find clarity and peace. Stay strong!

Door dit draadje en die van Kurdy krijg ik wel een briljante ingeving voor een nieuw EO TV progamma: "Het DVP-diner". Bert van Leeuwen komt met limousine langs om de dame van plezier en klant weer aan tafel en uiteindelijk tussen de lakens te krijgen.

Voor de Belgische lezers, even Het Familiediner kijken.

☺️
Als ik single was had ik mij opgegeven als kandidaat! Maar ik denk dat mijn vrouw verrast zou zijn al ik met m'n kop in zo'n programma zou verschijnen

Dit klinkt als iemand die serieus rupsjes in z'n buik heeft (hoorde deze uitspraak in Winter vol liefde) en door op zijn dagelijkse appjes te reageren zouden dit zomaar vlinders kunnen worden (als dat al niet gebeurt is). Dit is overigens absoluut geen verwijt naar jou maar zijn probleem, jij bent gewoon beleeft maar veel mannen verwarren dat met iets anders.

Ik zou hem toch een keer met zachte hand laten weten wat je van de dagelijkse appjes vindt, voordat je met de botte bijl moet reageren en zo een leuke klant kwijt raakt.

Misschien iets in de trant van: "Hey ****, onze dates vind ik super leuk maar dit is mijn zakelijke telefoon en ik wil het ook graag zakelijk houden. Zou je willen stoppen met mij constant te appen, want ondanks dat ik beleeft terug app voel ik me er ongemakkelijk bij.

Ik realiseer me wel dat dit makkelijker gezegd dan gedaan is. Het is maar een idee, en helemaal aan jou hoe je er mee omgaat. Het blijft inderdaad een evenwichtsoefening.

Ik kende overigens een soortgelijk verhaal van de laatste dame die ik bezocht, ook een man die haar dagelijks appte. Zij vond het ook too much en beklemmend. Zelf stuurde ik mijn vaste dames soms nog een berichtje na de date om te bedanken en heel soms eens een keer een appje tussendoor, maar minstens net zo vaak kwam er een berichtje van haar kant. Oh, en natuurlijk appte we waneer een volgende date werd gepland want daar is die zakelijke telefoon tenslotte voor bedoeld.

Aangezien ik deze dagen toch met mijn been in het gips op de bank lig en niet kan werken, zojuist meteen de koe maar bij de horens gevat.

Hij stuurde dat het zulk mooi weer was. Ja, dat zie ik ook wel. Ik netjes gereageerd dat al die berichtjes mij een beetje te veel worden. In eerste instantie reageerde hij heel begripvol en vroeg om wat uitleg. Helaas werd het gesprek wat onaangenaam en belandden we in een semantische discussie en probeerde hij mij in de hoek te zetten. Die trucjes ken ik want heb ook ooit een rechtenstudie gedaan.

Eind van het liedje is dat ik er echt zat van was en hem verzocht heb mij niet meer te contacten 🙁.

Wel jammer, want het waren drie leuke dates. Ik zal maar eens goed nadenken hoe ik dit had kunnen voorkomen 🙈
Harig geval ??

🤔
Ik ben niet zo'n kattenmens (no offense meant), maar de katten/katers die ik ken zijn toch behoorlijk harig hoor

Inlezen? Wat zijn de must-knows hier dan? Please enlighten me

@Jöellacol sorry voor het onbedoeld kapen van jouw topic, ik zal weer in lees-stand gaan

Drie betaaldates... en jou alle dagen teksten! Werkelijk? Neen! Dat moet je dus echt niet pikken! Enkele leuke berichtjes... en dan STOP... tot de volgende afspraak!
Mekaar NIET claimen... is net een van de hoekstenen van geslaagde betaalsex dates...

En... alvast snel beterschap gewenst met je been!
Ja erg hè. 😂Drie keer inderdaad. November, december en januari.
En het erge vind ik dat ik me nu ook nog schuldig zit te voelen omdat ik "met zijn gevoelens heb gespeeld". Zo ben ik helemaal niet! Ik probeer alleen maar aardig te zijn.

Maar geclaimd worden? Nee, daar houdt Aphrodita niet van!

Dank je. Pootje komt goed

Dit heeft weinig te maken met autisme maar met het zijn van een lompe kneus en het hebben van een tantrum wanneer je je zin niet krijgt als een klein kind
Blijkbaar heb je wel al eens het woord 'autisme' gehoord...maar begrijp je het niet.

Je kan dan evengoed iemand met het Syndroom van Tourette verwijten dat hij een tic heeft .

Het Pleonasme van Opa is correct en nu ben je 'getagd'

En het erge vind ik dat ik me nu ook nog schuldig zit te voelen omdat ik "met zijn gevoelens heb gespeeld". Zo ben ik helemaal niet! Ik probeer alleen maar aardig te zijn.

Maar geclaimd worden? Nee, daar houdt Aphrodita niet van!

Dank je. Pootje komt goed
Intussen alweer een levensles wijzer... Zo gaat dat in het leven!
En... jezelf 'schuldig' voelen? Neen hoor! Waarom zou je? Als ze willen chatten -en dan liefst tegen betaling- gaan ze maar zoeken op Onlyfans!

Die jongens worden snel verliefd!!
Zeker ook nog nooit gelezen hierover
Valt onder dezelfde noemer als verliefd op dvp. Topje van ijsberg.
Denk dat er 10 tallen zoniet honderden gasten zoals hem rondzwalken.
Be a man 💪🏻

Je hoeft je niet schuldig te voelen hoor. Ook al worden we geblokt, we houden nog steeds van jullie! 😘we komen er wel overheen! Ik denk dat de eerste keer iemand blokken gewoon het moeilijkste is. En de eerste keer geblokt worden trouwens ook! Waarschijnlijk heeft jouw klant net als ik het probleem gehad dat je effe niet meer beseft dat het betaalde liefde is en dus iets zakelijks. Gaan scheiden en je mee op vakantie vragen is weer een stapje te ver!

Ik ben ook een man! En een man mag toch wel een beetje verliefd zijn en lief zijn voor de DVP?
Natuurlijk mag dat. Het overkomt mij ook regelmatig.
Maar je moet je plek kennen. Flirten als het gewenst is is prima, maar dan nog niet het klokje rond. Hou ik zelf ook niet van trouwens. Maar vooral: aanvoelen als het niet gewenst en direct afstand pakken.
Het mooie van verliefdheid is namelijk dat die ook gewoon kan overwaaien. Prima toch!

Terug
Bovenaan Onderaan