Een paar weken geleden huurde ze een Airbnb in Hasselt.
Via Whatsapp de dag ervoor een afspraak gemaakt, wat vlot ging. Maar omdat er privé toch iets tussen kwam moesten er wat uren gerescheduled worden en ook dat was geen probleem.
Lente is een leuke en grappige dame, geen fotomodel maar ze heeft wel iets.
Een leuke buurvrouw ofzo.
Bij binnenkomst eerst leuk gesprek, daarna wasje aan de wasbak en dan naar de slaapkamer waar we begonnen te tongzoenen.
Dat is bij mij zeker geen must als ik naar een dvp ga maar Lente deed dit lekker.
Ondertussen kleedden we elkaar rechtstaand uit en verkenden elkaars lichaam. Tepels likken en daarna zakte ze af naar beneden om mijn pik in paraatheid te brengen waarna we het bed op doken.
Daar wat liggen rollebollen tot ik een opmerking gaf over het grote slaapkamerraam dat open stond.
Vroeg haar of ze het niet erg vond dat er inkijk was maar ze zei dat ze haar daar toch niet kenden en als ik het storend vond de gordijn wel dicht mocht.
Ik vond het eigenlijk ook wel opwindend en vroeg haar of ik haar rechtstaand tegen het dressoir mocht neuken, dat was ok, dus hebben we daar in het zicht bezig geweest. Geen idee of er iemand meegeken heeft maar het was op zijn minst ontzettend geil.
Daarna heeft ze het cd er af getrokken en me verder heerlijk klaargepijpt en heb ik mijn lading op haar borsten en (per ongeluk) op haar gezicht gespoten. Maar dat vond ze ook niet erg.
Ik vond het een heel geile en leuke date, een echte liefhebster die lekker pijpt, voor veel open staat en zelf ook geniet.
Wanneer ze nog eens in Hasselt ontvangt (Gent is te ver) ga ik zeker nog eens terug.