Lente adverteert maar heel sporadisch...heb dus van de gelegenheid gebruik gemaakt om ze toch een keertje te bezoeken nu ze in het land is. Afspreken verloopt erg vlot. Op locatie eerst een drankje en een (vlotte) babbel op de sofa. Dan snel even onder de douche.... en naar de slaapkamer!
Meteen gaan haar kleedje en bh uit. Waw! Wat een strak lijf! Mooie brede heupen ook! En als ze haar billen opspant! Rock hard! Haha! Al snel ga ik voor haar hals, borsten, buik, benen... en dan slipje uit! Gulzig verken ik haar naakte lijf! M'n handen, lippen en tong zijn overal! Mmmmmh! Lekker! Ik sta zo geil dat m'n pik steigert van opwinding!
En al snel gaat ze voor die pik! Kussen, likken, zuigen... Grrrrrrr! Ze houdt duidelijk van harde pikken! Nu... ze heeft zich aardig mogen uitleven! Haha! En... alles uiteraard pzc... (een van de voordelen van frisgewassen en gladgeschoren pik&ballen!) Eerst gaat ze dus uitgebreid voor m'n harde pik, met afwisselend likken en zuigen. Dan gaat ze voor m'n ballen. Wacht! Ik neem m'n cockring! Oh! Man! Wat ze allemaal doet met haar mond! Ik kronkel van genot!
Nu sta ik zo scherp dat ik wil neuken... dus snel condoom om... en ik glijd in haar natte kutje! Man! Wat is die lekker strak! Mmmmmmh! Heerlijk diep neuken volgt. Al snel grom ik van genot! Stimuleer m'n tepels. Ja! Zo! Mmmmmh! Ja! Ik voel m'n erectie nog harder worden... en stoot nog dieper! Grrrrrrr! Grrrrrrr! Wat staan we beiden geil! OMG! ¡Qué calor!
Dan zij bovenop. Ze begint meteen m'n tepels te likken... Ja! Bijt erin! Oh! Heerlijk... hoe ze in m'n tepels bijt... en met haar tong 'flikkert'! Grrrrrrr! Ik grom van genot! En... dan gaat ze meteen voor m'n andere tepel! En ik stond al zo hard! Gek van genot ga ik voor haar uitnodigende borsten... likken en zuigen en grijpen! OMG! Wat staan we beiden geil! Wat een passionele sex!
Nu doggy! Ik penetreer... en stoot hard. 'Klak'! Een stevige tik op haar billen! Ja! Ja! Ik stoot nog harder en dieper! Wat een feest! Ga nu op je buik... terwijl ik in haar blijf... Oh! Nu kan ik nog dieper! Ik sta gek van opwinding! Ik stoot en grom en stoot nog dieper! Dan lik en bijt ik in haar nek en schouders... en ga met m'n duim hard over haar wervelkolom. Ze kronkelt van genot. Wat een passie! Die rauwe sexuele energie!
Dan opnieuw missio... terwijl ze met haar hoofd net over de rand van het matras hangt... Gretig ga ik voor haar hals – kussen en likken- terwijl ik diep -en krachtig- stoot! Grrrrrrr! Dan klemt ze haar benen rond me... en trekt me nog dieper in haar. Wat een rauwe, passionele 'dierlijke' sex! OMG! Een wervelwind van lust & plezier!
Nu ga ik je volspuiten! Begin harder en harder te stoten... Oh! Oh! Oh! OOh! ik verlies alle controle... en vanuit m'n tenen kom ik krachtig schokkend klaar! OMG! Man! Wat was dat!
Zwaar hijgend en bezweet liggen we in mekaars armen...
Dan opnieuw onder de douche. En... bij het afscheid nog even nagepraat... en zowaar een espresso gekregen! Leuk! Dus... nu begint het lange wachten tot Lente weer een keertje opduikt in België...
Conclusie: Wat ik zoek bij een vrouw zijn passie, inzet en sexuele energie... En lente onderscheidt zich in alle drie! Zeker doen dus!