Massage_Fan
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 130
Het is alweer een tijdje geleden, maar heerlijke massage van Lena gehad.
Het is een erg mooie dame je kunt leuk met haar praten en ze is erg geïnteresseerd in je.
Eerst samen douchen waar ze je lekker inzeept. Ze vind het ook erg leuk om zo te beginnen. En ik ook
Heerlijk ook tijdens het douchen aan haar mooie borsten gelikt.
Daarna de massage
Eerst op de buik natuurlijk, waarbij ze je heerlijk plaagt. Af en toe een kusje en geile geluidjes in je oren waarbij ze je helemaal gek maakt.
Ze gebruikt ook heel haar lichaam en ze geeft ook verder een goede massage! Je kunt merken dat ze daar ook erg bedreven in is.
Na het omdraaien is het helemaal feest. Ze maakt je helemaal gek en masseert je lekker met haar billen en borsten. Haar poesje vlak bij je gezicht, maar zo dat je haar net niet kunt likken.
Op het einde trekt ze je heerlijk af wat bij mij echt een explosie was!
Na afloop nog een dikke knuffel gehad en met een grote glimlach weer naar huis
Het is een erg mooie dame je kunt leuk met haar praten en ze is erg geïnteresseerd in je.
Eerst samen douchen waar ze je lekker inzeept. Ze vind het ook erg leuk om zo te beginnen. En ik ook
Daarna de massage
Eerst op de buik natuurlijk, waarbij ze je heerlijk plaagt. Af en toe een kusje en geile geluidjes in je oren waarbij ze je helemaal gek maakt.
Ze gebruikt ook heel haar lichaam en ze geeft ook verder een goede massage! Je kunt merken dat ze daar ook erg bedreven in is.
Na het omdraaien is het helemaal feest. Ze maakt je helemaal gek en masseert je lekker met haar billen en borsten. Haar poesje vlak bij je gezicht, maar zo dat je haar net niet kunt likken.
Op het einde trekt ze je heerlijk af wat bij mij echt een explosie was!
Na afloop nog een dikke knuffel gehad en met een grote glimlach weer naar huis