Maarten1979
Newbie
Gisteren proberen te bezoeken maar er was me iemand voor en had geen tijd om te wachten. Iemand ervaring?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe is er dacht ik nog een dag of 10. Ken je haar?Ja, dat is Keily, maar dan 50 euro duurder. Tsja..
Als ze er volgende week nog is ga ik het zeker proberen. Deze week helaas geen tijd daarvoor.
Prive ontvangst met geile vrouwen in Amsterdam | Kinky.nl
Zoek jij mooie sexy vrouwen of juist amateur milf's die aan prive ontvangst doen in Amsterdam? Bekijk hier het grootste aanbod van dames die sex willen met jou!www.kinky.nl
Klikbare link.
Had je haar over whatsapp gesproken of was dat ook via het bureau? Want anders komen de diensten wellicht niet overeen.Hallo, ik ben nieuw op deze site (en land). Ik weet niet zeker of het beter is om in het Engels te schrijven of door Google vertaald Nederlands. Ik ging met de laatste.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Stacy hetzelfde meisje is als Leidy. Ik met Stacy gisteravond. Ze is van Colombiaanse afkomst en begon pas 4 dagen geleden als sekswerker te werken toen ze in Amsterdam aankwam. Ze werkt via een bureau en zei dat ze geen idee heeft van de advertenties, het is het bureau dat voor alles zorgt. Ze leek verlegen en nerveus. Als je je afvraagt over de verwijzing naar 'fiesta blanca', ik bood haar wat aan en ze nam het aan. Dus daar hebben ze niet over gelogen.
In de hoop meer over de 'lokale scene' van je te leren.
Ik dacht dat ik rechtstreeks met haar aan het chatten was. Het WhatsApp-profiel had haar foto, maar blijkbaar was het een andere dame van het bureau die alle communicatie afhandelde en deed alsof ze haar was. Ik haat dat.Had je haar over whatsapp gesproken of was dat ook via het bureau? Want anders komen de diensten wellicht niet overeen.