Leida werkt al jaren in de Molensteeg 7 (vanaf de gracht de 1e kamer links na de snackbar) en na een tip van een mede-wandelaar bezoek ik haar ook zo nu en dan. Leida is altijd vrolijk en zoent ook nog eens lekker. Na uitkleden en betalen van 50 euro begint de lekkere sex. Eerst ff aan haar lekkere tepels van haar grote borsten zuigen en tussendoor zoenen. Na een korte tijd moet ik gaan liggen en dan pijpt Leida me (zc) op een geweldige manier. Soms leunt ze dan ff naar voren, zodat mijn lul tussen haar borsten terecht komt. Daarna mag ik haar kale poesje likken en ook dat is geen straf. Leida geniet daar ook heel erg van. Dan over tot de sex en mijn favoriete standje is, dat zij op mijn lul komt zitten. Klaarkomen lukte niet snel, dus ging ze met haar kont naar mij toe op mijn lul zitten. Aangezien het nog steeds niet lukte om klaar te komen, pijpte Leida mijn lul weer een tijdje. Ik was dicht bij een orgasme en ik dacht 'ga maar door, dan'. Maar Leida had wat anders in haar gedachten en ging weer op mijn lul zitten. Na niet al te lange tijd kwam ik toen (zoals altijd) geweldig klaar! Was dus wéér geslaagde sex en zeker voor herhaling vatbaar!