Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe werkte eerst onder een andere naam, (Vanity) onder andere omgeving Oss en Eindhoven.Wie heeft ervaring met
Is deze dame er wel een, licht is altijd aan maar gordijnen zijn altijd dicht
Gisteren in alle gelegenheden, Ongeveer 5 poppetjes aanwezig .Is er nog wat open in Leeuwarden met de paasdagen?
1. Alleen bij het hofje & love&joy. Beide 1 euro munt. Esperanza & Moulin Rouge is vrije toegang en bij Walhalla staat een draaihek maar daar kun je zo doorheen lopen.2 vragen:
1. Moet je nog steeds entree betalen bij alle gelegenheden?
2. Wat zijn de gebruikelijke prijzen voor gewone een simpele pijpbeurt tegenwoordig?
Is ze nog steeds aanwezig en weetje misschien welke dag ? Zou haar graag nog is opzoekenHeeft iemand ervaring met de latina die in hofje nr 19 staat? Ze heeft een mooi zandloper figuur, met een enorme reet en grote borsten, ben erg benieuwd.
Ben ik ook benieuwd naar! Iemand een idee bij wie we voor cim terrecht kunnen?2 vragen:
1. Moet je nog steeds entree betalen bij alle gelegenheden?
2. Wat zijn de gebruikelijke prijzen voor gewone een simpele pijpbeurt tegenwoordig?
Ja rond die tijd is het vaak al aardig rustig .. je hebt meer kans als je er wat eerder op de avond bent.Vaak weet ik de weg naar de Weaze pas om 21.40/22.00 te vinden. Het valt me dan op dat er bijzonder veel leeg is (1 a 2 personen bij love n joy en het hofje). Daarnaast maken de meeste dames in vergelijking met bijvoorbeeld Groningen weinig contact, zitten ze op de telefoon en lijken ze de tijd uit te zitten. Is het tijdstip hier wellicht kenmerkend voor en leert de ervaring dat het op andere tijdstippen anders is?
gewoon bezoeken, en ZELF ook eens een RECENCIE schrijven.De laatste tijd ligt love and joy er in de avonduurtjes wat verlaten bij. Ik heb daar nu een aantal keer Andra getroffen. (Brunette direct linkerkant) maar ben verder gaan wandelen. Ik vind hier verder geen reviews van deze dame. Hebben al enkele liefhebbers hier haar bezocht?
Oe deze had ik kunnen verwachten. Niet zo zuur doen Johan wat die recensie betreft, deze komt er vast wel een keer.gewoon bezoeken, en ZELF ook eens een RECENCIE schrijven.
Hey hallo, medelopers
Er waren een tijdje geleden een paar Hollands meiden in " love and joy " ik was afgelopen zaterdag in " love and joy " maar helaas, alleen Mariëlle was er de rest was dicht, zijn er nog wel eens Hollandse meiden op de Wease? Heeft iemand een tip
?
Of weet iemand een leuk prive adres met een leuke Hollandse meid
Mag ook pm
Hey hallo,
Het is vakantie, komkommer tijd, veel meiden naar hun eigen land , denk ik naar huis, maar ik vermoed dat de , gouden tijden niet meer terug komen, het is ongeveer de helft bezet.
Hou van Hollandse meiden, tip altijd welkom
Groetjes