- 292
- 10/07/21
- 42
WIe heeft er ervaring met dit salon? Zijn de foto's van de dames echt en recent?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben er enkele keren geweest voor Corona.
Ik denk dat de meeste foto s idd wel (vrij) waarheidsgetrouw zijn.
Ik ben er toch nog nooit teleurgesteld geweest, kan ook beetje geluk zijn natuurlijk ?.
Toppertje van vroeger is er helaas wel niet meer dat was Mint.
Denk dat wat ze doen en voor hoeveel afhangt van de klik die ze met je hebben…Nou ik val op Maeya, Jenny en Ploy. Maar hoe oud zijn ze? En idd wat kost het en wat doen ze? Ik moet er erg ver voor rijden...
Ik begrijp wel wat je zegt, maar het helpt natuurlijk wel van te weten welke dame al open stond voor extra`s. Als ik bijvoorbeeld zin heb in een pijpbeurt en juffrouw X heeft dat bij recensent C al gedaan maar van juffrouw Y weten we het niet, dan is de kans groot dat ik voor juffouw X ga. Tenzij juffrouw X 150kg blijkt te wegen, dan pas ik. En als juffrouw X aangeeft bij mij daar lekker geen zin in te hebben, tja, da`s dan weggegooid geld maar dan zal ik dat wel vermelden in de recensie en dan is de volgende gewaarschuwd.Denk dat wat ze doen en voor hoeveel afhangt van de klik die ze met je hebben…
Denk niet dat je dit op voorhand voor iemand anders kan zeggen…
Nee sorry geen ervaring bij die dames, is ook al een tijdje geleden.NIEMAND??????
Foto's zijn echt, maar zoals steeds, flatterend. Maak eens een afspraak en ga tot daar.ik weet dus nog steeds niks heren, er kan me toch wel iemand vertellen of hun foto's echt zijn?
Als iedereen telkens moet wachten op een ander zijn 'ervaringen' valt het stil hé... Doe eens zot en probeer het uit.ik weet dus nog steeds niks heren, er kan me toch wel iemand vertellen of hun foto's echt zijn?
Misschien kan je een topic over Lin, Leela Thai, Sterrebeek beginnen? En moest dit lukken, vul je dan ook een recensieformulier in?Gisteren was over het algemeen een fijne ervaring. De foto's zijn niet echt waarheidsgetrouw, maar allemaal vriendelijke dames. Ik koos voor een classic sensuele massage door Lin, heel vriendelijk, goeie massage en goed handenwerk. Misschien dat ik wel eens zou teruggaan
Onderwerp 'Lin, Leela Thai Massage, Sterrebeek'Misschien kan je een topic over Lin, Leela Thai, Sterrebeek beginnen? En moest dit lukken, vul je dan ook een recensieformulier in?![]()
20? Bij mijn weten nergens!Zaha en ewa zijn 30 ja maar 20 waar vind je dat nog