Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenits zayaI recently had an appointment with zaya , when I arrived there I think I had someone else . A woman B cub and a big tattoo on her ass , who would that have been ?
En mogen we ook weten waarom je achteraf spijt had? Of deel je dit liever niet op een forum waarvan het net de bedoeling is dat wandelaars hun ervaringen delen?Heb die Zaya ook al eenmaal bezocht. Had er achteraf wel spijt van.
iemand ervaring met Lin of Rose?
Vond de massage maar bwa en had er ook niet echt een klik mee.En mogen we ook weten waarom je achteraf spijt had? Of deel je dit liever niet op een forum waarvan het net de bedoeling is dat wandelaars hun ervaringen delen?
IdemVond de massage maar bwa en had er ook niet echt een klik mee.
My humble opinion...
Niet overdrijven 1 dame van de 7is boven de 40en allemaal boven de 40
Vaak? Vrijwel altijd!Het verschil tussen wat de Thaise dames over hun leeftijd vertellen en hun echte ouderdom, zal je meestal verbazen.
Vaak mag je daar een 10 tal jaren bij tellen.
Ik heb al bij Lin geweest en mijn voorkeur gaat echt naar Zaya...top gewoon ben er door haar nu vaste klant en bedoel echt vaste klantHeb die Zaya ook al eenmaal bezocht. Had er achteraf wel spijt van.
iemand ervaring met Lin of Rose?
Zaya doet dat maar is idd extra...Doet Zaya dat PZC? Is dat extra? En wie heeft ervaring met Cherry?
Idd snap het ook niet ben twee keer bij Lin geweestZaya verschillende keren bezocht in Zwevegem, had er een goeie klik mee en vond haar ook prima. Spijtig dat er nu zoveel negatieve dingen over haar geschreven worden.
Voor mij de top...ben door haar vaste klantJa dat snap ik ook niet . Ik vind haar ook top . Liief sociaal dik in orde .
Voor mij was het net omgekeerdVoorkeur voor Lin
Zaya is toch ok ?
Idd dat is ze...steeds goede sfeer en topZwart haar licht getinte huis tattoe op haar poep lacht graag dan is het Zaya
Ga je vandaag ook?Ik ga zelfs morgen nog
Heb dit ook gehoordzwanger?
Werkongeval?Heb dit ook gehoord
Ze woont met haar vriend in Thailand voorgoed vrees ikiemand enig idee waar Zaya tegenwoordig zit?
In Thailand dat is zeker...met haar vriend weet je dat zeker????Ze woont met haar vriend in Thailand voorgoed vrees ik