Er moet natuurlijk ergens een grens getrokken worden. En ik ben ook geen fan van opaseks, maar als de dames ervoor open staan, dan zie ik geen rationele elementen om het te verbieden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn dan een boven of een ondergrens, oude kaas!?Ik heb een 90 grens.
90 voor gewicht en IQ.
"Jong en Rond" is lekker!Nu... Die IQ is maar een guideline. 3 van mijn exen zijn dom. (Het hart telt)
In mijn prive zijn mijn meiden vaak net als mijn kaas.
Jong en Rond
Nee want ze komen niet uit de Alpen.En met veel gaten?
Bovengrens, zowel gewicht als IQEn dan een boven of een ondergrens, oude kaas!?
Er zijn oudere mannen (veel) die graag aanpappen met jonge meiden van 18 of jonger. Als zo iemand zelf ook nog kinderen heeft vind ik dat ronduit walgelijk en komt deze bij mij in het zwarte boekje.
Wegblijven van onder de 18: volmondig ja.Gewoon weg blijven van dat te jonge spul, laat ze fijn van hun jeugd genieten.
Wegblijven van onder de 18: volmondig ja.
Maar 18 en ouder? Dat is fair game. Volwassen is volwassen, en niet 'volwassen... onder voorbehoud van een aantal arbitraire uitzonderingen.' Ik heb zelf geen kinderen, maar zou er totaal geen moeite mee hebben om dan alsnog dvp's van 18 te bezoeken, en dan zou ik het ook zeker niet erg vinden om in jouw 'zwarte boekje' te belanden. Want bekrompen figuren die hun denken en oordelen baseren op irrationele emotionele gevoelens, daar heb ik helemaal niks mee.
Er lopen op dit forum heel wat leden rond van 30+ en 40+ en nog wel ouder die regelmatig dvp's van 18, 19, 20 bezoeken. (Ik kom net van een recensietopic over een 19 jarig meisje.) Tuurlijk is het jouw persoonlijke recht om die mensen te beledigen als je dat graag wil, maar ik vind het nogal raar om naar een forum voor 'hoerenlopers' te komen en uitgerekend daar de moraalridder uit te gaan hangen.
Het is natuurlijk nogal hypocriet. De buitenwereld heeft een lage dunk van prostitutie en van ons als klanten, maar jij wilt daarbinnen ook nog eens onderscheid gaan maken tussen 'goede' en 'slechte' wandelaars? Zeker zodat je jezelf kunt voorhouden dat je beter bent dan de rest?
Alsof er zo'n verschil zit tussen 18 en 21. Je zou ze op basis van uiterlijk niet uit elkaar kunnen houden. Sommige twintigers kunnen zelfs doorgaan voor jonger dan 18. Daarbij maken die drie jaar mentaal gezien ook een verwaarloosbaar verschil. Zeker ten opzichte van een 40-plusser. Het verschil tussen een 40+ klant en een dvp van 21 is hetzelfde als dat tussen hem en een dvp van 18. Kortom, om te doen alsof het een beter is dan het andere is hypocriet, en jezelf voor de gek houden.
Raar dat er zelfs onder wandelaars blijkbaar een neiging bestaat om onderscheid te maken tussen 'goeden' en 'slechten'. Als je weer eens een bericht in de media leest waarin de teneur is dat alle wandelaars meewerken aan mensenhandel en uitbuiting, bedenk dan dat jouw veroordeling van alle wandelaars op dit forum die volwassen dvps van 18-19 bezoeken in feite precies hetzelfde is.
Nee hoor, jij had het over mannen die aanpappen met meisjes van 18 (en jonger). Niet enkel 'en jonger'. Maar inclusief meisjes van 18, dus volwassenen die legaal het beroep van dvp mogen uitoefenen.Je ziet het pas als je het door hebt, begrijpend lezen is ook een kunst.
Het is toch echt jou eigen interpretatie waar het enorm aan schort. Nergens staat dat ik 'wandelaars' ergens van beschuldig.
Overigens heb ik al op meerdere plekken benoemd dat naar mijn mening vrijwel iedere dvp haar beroep onder enige drang doet, welke dat dan ook is. Daar ontkom je dus niet aan. Misbruik maken van hele jonge meisjes door types als jij kan je wel voorkomen.
Denk je nou echt dat zo'n super jong grietje er op zit te wachten om zo'n hijgende en bezwete 40+er over zich heen te krijgen?
Het verschil tussen 18 en 21 is groot. Of vind jij het verschil tussen 18 en 15 ook verwaarloosbaar?Alsof er zo'n verschil zit tussen 18 en 21. Je zou ze op basis van uiterlijk niet uit elkaar kunnen houden. Sommige twintigers kunnen zelfs doorgaan voor jonger dan 18. Daarbij maken die drie jaar mentaal gezien ook een verwaarloosbaar verschil.
Het verschil tussen 18 en 21 is mentaal werkelijk kolossaal. Diegenen die zelf kids hebben grootgebracht hebben de metamorfose met open mond van verbazing van dichtbij meegemaakt.Het verschil tussen 18 en 21 is groot. Of vind jij het verschil tussen 18 en 15 ook verwaarloosbaar?
Je werpt je op als een 'white knight', maar wat je eigenlijk doet is 18-jarigen als wils onbekwaam beschouwen. Dat is niet kuis. Vanaf 16 jaar ben je wettelijk seksueel autonoom. Op 18-jarige leeftijd ben je volwassen. De wet maakt geen enkel onderscheid meer. Nu kun je net doen alsof 18-jarigen niet goed weten wat ze doen, maar blijkbaar denkt de overheid van niet. Ik ken meer dan genoeg meiden van 18 jaar die cognitief een stuk beter ontwikkeld zijn dan veel oudere mannen. Ik ken meer dan genoeg ouderen die cognitief onvolwassen zijn. Als mannen met een jonge volwassen vrouw willen zijn, dan is dat hun (wettelijke) recht. Dat je deze mannen als 'slecht' wilt zien, zegt vooral iets over je eigen beperkte referentiekader. Mogelijk heb je kinderen en speelt dat een rol. Ik snap dat.Begrijpend lezen:
Een regulier dvp bezoek en aanpappen met al dan niet piepjonge grietjes zijn totaal verschillende zaken. Je kan mij tegenwerpen dat ik deze stelling hier op dit draadje uit waardoor een enkeling zich 'onterecht' op de teennagels getrapt voelt. In mijn wereld van Bdsm is een 18 jarige vrijwel zonder uitzondering echt nog een grietje. En hoe zou een 18 jarige Meester op je over komen?
aanpappen 1.0
(pejoratief)
met iemand een omgang beginnen die door buitenstaanders niet netjes, ongepast of aanstootgevend bevonden wordt, hetzij omdat het gebeurt op een opdringerige, slijmende wijze, hetzij omdat het om iemand gaat die voor die omgang ongeschikt, te min of te hoog gegrepen geacht wordt.
Lieve Fred,
Ieder beroep heeft drang, we hebben toch allemaal werk nodig om de rekeningen re betalen ( behalve luie mensen dan ).
En nee, geen enkel super jong grietje zit te wachten op 40+ mannen, maar wel op hun centjes En daar draait het toch om? Ze kunnen ze ook weigeren tenslotte
Jij komt in een topic over leeftijdsgrenzen voor dvps met een tirade over mannen die seks hebben met 18 jarigen. Waaruit ik logischerwijs de conclusie trek dat je het over mannen hebt die dvps bezoeken. Als dat niet zo is, had je reactie hier überhaupt niks te zoeken wegens off-topic. Verwijt mij dus geen gebrek aan begrijpend lezen, als je jezelf zo gebrekkig uitdrukt dat dit soort misverstanden ontstaan. Dan moet je maar duidelijk én on-topic communiceren. En daarbij, nog los van dvps, ook als een oudere man het met een niet-dvp aanlegt die veel jonger is, is dat hun zaak. Zolang ze 18 is kan het me geen snars schelen.Begrijpend lezen:
Een regulier dvp bezoek en aanpappen met al dan niet piepjonge grietjes zijn totaal verschillende zaken.