leeftijdsgrens

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat is er geoorloofd-acceptabel ?

• Vrouw: Leeftijd maal 2

Stemmen: 0 0,0%
  • Vrouw Leeftijd maal 2 plus 5

• Vrouw: Leeftij maal 2 plus 10

• Totaal aantal stemmers
    34
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik vind het raar om een persoon met 18 jaar als 'volwassen' te behandelen voor álle mogelijke dingen die ze zouden kunnen ondernemen (roken, drinken, autorijden, trouwen, een contract aangaan, een huis kopen, dienst nemen) behálve betaald seks hebben. Je mag je dan - volgens de voorgestelde wet - zelfs nog steeds tegen betaling voor de camera laten neuken vanaf 18. Als het maar geen prostitutie is. Dat is krom, dat is irrationeel, dat is arbitrair, daar zit geen logica achter.

Het is ook ineffectief: ook meiden van begin twintig kunnen gemanipuleerd en gedwongen in het wereldje terecht komen. Wat daaraan te doen? De grens oprekken naar 25? En dan naar 30? Dat is uiteindelijk waar de voorstanders in de politiek naartoe willen; vergis je niet. Net zolang tot het helemaal verboden is.

Daarbij is het ook overbodig om de leeftijdsgrens op te rekken: gedwongen prostitutie ís al strafbaar, ongeacht leeftijd. Dus als iemand bezig is om meisjes van 18, 19, 20 onder dwang in de prostitutie te laten werken, zijn er al wettelijke middelen om diegene te vervolgen. Er bestaat in het strafrecht niet zoiets als 'extra strafbaar'.

in welk leeftijdsgrens zoeken jullie je dvp?
Bij mij is dat meestal achter in de twintig tot een jaar of 35.
Ik val over het algemeen nog steeds op het zelfde type vrouw, als toen ik 25 jaar was. Inmiddels 25 jaar geleden.
Tevens vind ik vrouwen van mijn eigen leeftijd niet echt sexueel aantrekkelijk.

(Eigen leeftijd / 2) + 7, als ze dat uit het hoofd kan uitrekenen is het goed.

Aangebrand mopje terzijde, kijk ik niet echt naar leeftijd.
Zelf ben ik momenteel 31, maar ik kan even opgewonden raken van een frisse 20'er die misschien nog niet zo lang in het vak zit,
als van een 40-50 jarige milf, zolang het lijfje maar strak is.

Misschien een bovengrens van 55-60 dan ofzo.

ieder zijn ding, maar meestal is het lijfje van 40 a 50 jarige milf niet zo strak meer. Ik word daar in ieder geval niet echt opgewonden van,
Het klopt misschien inderdaad wel als je "meestal" zegt, maar toch bestaan ze wel degelijk.
Als ik op redlights een profiel tegenkom met aantrekkelijke foto's, ga ik daarna niet meteen wegklikken als er bij leeftijd toevallig een getal zou staan dat met cijfertje 4 begint.

En dat is toch waar het in deze topic om draait.

Dus bij (laten we zeggen) 56 jaar, is dat 28+7=35...... Onder de 35 is dus fout?
Sorry, maar naar mijn idee is het pas fout onder de 18/21 en/of tegen haar zin.
Wettelijk 18 of 21 wil ik nog wel over discussiëren, maar die rekensom x/2+7 is ver gezocht.

Je quoteert een deel van mijn post die overduidelijk als mop bedoeld was (maar je zal hem niet begrepen hebben),
want erna stel ik duidelijk dat ik niet naar leeftijd kijk.

Die rekensom wordt over het algemeen wel soms gebruikt bij daten/relaties

De leeftijd kun je anders niet aan het gezicht aflezen.
Qua uiterlijk, inderdaad jongere dames zijn echt vitamientjes voor de ogen. Daar kijk ik heel graag naar. Ik voel me als iets oudere man (net boven de 50) er soms wel eens wat ongemakkelijk bij. Ik ben het tegelijk mee eens voor een sex contact (dame van plezier). Een goed figuur, een goede service en vriendelijkheid zijn belangrijker dan de leeftijd. Dat kan een dame van 21 zijn maar ook een dame van 45. Dus ik pin me ook niet vast op een bepaalde leeftijd.

Laatst bewerkt:
Er zijn oudere mannen (veel) die graag aanpappen met jonge meiden van 18 of jonger. Als zo iemand zelf ook nog kinderen heeft vind ik dat ronduit walgelijk en komt deze bij mij in het zwarte boekje.

Meiden van 18 is legaal denken ze, een aantal daarvan hebben 18 op hun id maar zijn in het echt jonger, je loopt het risico om strafrechtelijk te worden vervolgd en/of gechanteerd.

Gewoon weg blijven van dat te jonge spul, laat ze fijn van hun jeugd genieten.

Aanpappen en een dvp bezoek zijn totaal verschillend. Je kan overigens wel aanpappen (proberen) met een dvp.

Laatst bewerkt:
Er zijn oudere mannen (veel) die graag aanpappen met jonge meiden van 18. Als zo iemand zelf ook nog kinderen heeft vind ik dat ronduit walgelijk.

Meiden van 18 is legaal denken ze, een aantal daarvan hebben 18 op hun id maar zijn in het echt jonger, je loopt het risico om strafrechtelijk te worden vervolgd of gechanteerd.

21 qua leeftijd is toch wel een ondergrens, liever ouder. Bij twijfel gewoon weg blijven van dat te jonge spul.

Exact, en hier op dit forum lopen er zat rond die dat risico lopen

Exact, en hier op dit forum lopen er zat rond die dat risico lopen
Je moet erg opletten, zeker als je zelf adverteert. Je krijgt (te) veel reactie van dat jonge spul, want er zijn altijd bij die het willen proberen.
Zelf zet ik er 21 plus in de advertentie en toch krijg je reactie van 18 jarig en.
En ik ben al een ouwe zak.
Hoeveel reacties zullen bijv . 30 ers niet krijgen?
Ze kunnen zelf niet adverteren he daarom reageren ze op adjes.
Meestal is het de eerste stap naar een carriere als DVP.

Er zijn oudere mannen (veel) die graag aanpappen met jonge meiden van 18. Als zo iemand zelf ook nog kinderen heeft vind ik dat ronduit walgelijk en komt deze bij mij in het zwarte boekje.

Meiden van 18 is legaal denken ze, een aantal daarvan hebben 18 op hun id maar zijn in het echt jonger, je loopt het risico om strafrechtelijk te worden vervolgd of gechanteerd.

21 qua leeftijd voor een dvp is toch wel een ondergrens, liever een stuk ouder. Natuurlijk kan je een dame treffen die er uit ziet als 25, maar slechts 20 blijkt te zijn.

Bij twijfel gewoon weg blijven van dat te jonge spul!
En wat als je 25 bent? 🤔

Als je jong bent wil je van alles proberen.
Kijk maar naar mezelf ,toen ik jong was, ik wou kijken of mijn auto ook door de 200 kon op de snelweg. Nu noem Ik zo iemand een wegpiraat of een mongool.
Dat is met die jonge meiden ook. Het is aan one wandelaars om op te letten

🙄 Paulus jij onbeleefde boer. 😂 Het gaat over dat het leek dat hij zei in het algemeen 21 ondergrens. Waarop ik vroeg en wat dan van 25j. Waarop er geantwoord werd dat er alleen ouderen bedoelt werd.

Kom. Deftig blijven 😘

Kunnen volwassen vrouwen geen zelfbeschikkingsrecht hebben? Er zitten hier veel witte ridders (en ik geloof dat ze goed willen doen) die dus in feite willen beslissen wanneer een vrouw met een man seks mag hebben. Das toch een prikkelige zaak...

Er zijn landen waar 21 de absolute minimum leeftijd van de dvp is. Vandaar de veiligheidsmarge. Heb je meteen minder kans dat het een 16 jarige is met 18 op haar id.
Als dat een meid is van 19 met een valse id van 21 ben je evengoed strafbaar 🤦‍♂️

Zelfde situatie maar je verlegt gewoon de verhouding. En voor de mensen zeggen: ja maar iemand van 19 kun je legaal mee seksen... Met iemand van 16 en 17 kan dat ook in Belgie.

Het enige wat er veranderd is je persoonlijke voorkeur of comfortzone. Die zich langzaam verlegt naar je ouder wordt maar niet voor iedereen samen schuift.

Ik ben ook voor een 21 regel. Maar niet voor de illusie dat het niet juist of moreel is. (Stop dan vaneens met deel uit te maken van de seksindustrie als je moreel onbevlekt wil blijven)

Vanaf 18 is ze volwassen en legaal en mag ze zelf doen wat ze wil. Vrijheid is belangrijk. Net zoals jullie vrijheid om dvps te mogen bezoeken. Want een paar stappen verder van "we moeten jonge dames beschermen" wordt gewoon "we moeten de dames beschermen" en dan is het gedaan met hoererij.

Laatst bewerkt door een moderator:
@Deug-genietje
@Kinkydominatio

Die buffer die jullie voorstellen of die de ander zegt niet te moeten toepassen bestaat trouwens reeds.
Wettelijk mogen mensen vanaf 16 seks hebben. Ze mogen ook vanaf 16 beginnen werken.

Maar ze mogen slechts vanaf 18 sekswerk doen.

Deug, zegt dat het niet logisch is maar dan als je puur logisch blijft moet je 16 jarige jobstudent hoeren toelaten. Logisch gezien.

Kinky, jouw veiligheidsmarge is er al van overheidswege. alleen is het de 16-18 marge ipv de 18-21.

@Rony80
Gevoelens zijn geen feiten. maken slecht beleid en slechte keuzes.

Nogmaals ik ben zelf voorstander van een 16 18 21 model. Maar dan voor veel meer dingen in de maatschappij dan alleen sekswerk. Zoals soft drugs, lichte alcohol/sterke alcohol, aantal pks in wagens/motos(is er al denk ik voor motos). Stemrecht...

Ik vind bv dat stemrecht heus al mag vanaf 16.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan