40 jaar. Nooit een echte relatie gehad. Weliswaar een vriendschap met iemand die ik op mijn 15de voor de eerste keer zag en die ik de laatste jaren steeds meer zie, zo ongeveer elke week, en tegenwoordig meestal meer dan één dag in de week. Maar met de intenser wordende omgang, nemen ook de spanningen toe. Ze is nogal bazig, ze weet dat ik geen vrienden heb buiten haar, en bij elke spanning dreigt ze dan met niet meer te willen afspreken.
Gelukkig vraagt ze de laatste tijd ook wat vaker naar míjn mening bij het plannen van activiteiten.
We hebben weliswaar een paar keer wat erotisch contact gehad, ik mocht met haar borsten spelen, eraan zuigen, we zijn twee keer samen in bad geweest,... Maar ze heeft nooit haar benen voor mij willen spreiden. Ze heeft altijd verklaard geen relatie te willen met mij, alleen vriendschap. Maar toch wil ze vooral het laatste jaar dat ik voortdurend duidelijk liefde toon, en ze kan precies niet verdragen dat ik anderen leer kennen, ik mag enkel met háár contact hebben. Toen ze eens een vriendin uit dezelfde gemeente had meegebracht tijdens een van onze activiteiten, had ik met die vriendin veel gepraat en wat geknuffeld. Ze was er erg kwaad om op mij.