Ook ingevuld 60++
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZal ik eerst eens de meetlat moeten boven halen. Heb nooit de nood gevoeld om me op te meten.???In dit topic is ook een poll maar dan voor penislengte
klopt !Zou ik als ik boven de 50 ben dan meer gaan wandelen.
Afleren ga ik het niet doen zo te zien ????
Dat kan sowieso niet op je 27e.Want drie keer klaarkomen in een half uur, zoals op je 27ste gaat echt niet meer.
Volgens de dames, kijken die alleen.Ik zie anders genoeg jonge gasten rondlopen in de raambuurten. Dat lijkt me een ononderbouwde aanname.
Nou ik was er vroeg bij met een jaar of 17/18 en hoewel ik niet vaak ging was ik toch een koper in plaats van een kijker , jongeren krijgen meestal verkering , gaan samenwonen of trouwen en gaan dan denk ik na een paar jaar pauze weer eens af en toe buiten de deur neuken voor de afwisselingVolgens de dames, kijken die alleen.
Raambuurten zitten natuurlijk voornamelijk in grote steden en zijn in principe openbare ruimte , hangjongeren die in de buurt wonen zullen het spannend vinden om daar af en toe eens rond te neuzenIk zie anders genoeg jonge gasten rondlopen in de raambuurten. Dat lijkt me een ononderbouwde aanname.
Nou ja , toen ik jong was ging ik 's avonds tegenwoordig ga ik voornamelijk op zondag zo vroeg mogelijk , ik wil niet zeggen dat ik representatief ben maar op bijvoorbeeld zaterdagavond zal je mij niet meer in een ramenbuurt tegenkomen , mij te drukWat ik overdag zie zijn voornamelijk oudere mannen, waar ikzelf ook bij hoor.
Nou , in een ramenbuurt zal je hem niet snel tegenkomen natuurlijk maar Donald Trump is de 70 al een tijdje gepasseerdAltijd leuk. Wel jammer dat 60+ zo'n grote groep is. Ben benieuwd of er nog mannen zijn van 70+ die dames bezoeken.
Denk wat je wilt, maar de bewering dat alleen oude(re) mannen naar de hoeren gaan en jonge gasten niet of amper is op geen enkele manier hard te maken. Hoe wou je dat ook meten? Er zijn natuurlijk geen cijfers over.Raambuurten zitten natuurlijk voornamelijk in grote steden en zijn in principe openbare ruimte , hangjongeren die in de buurt wonen zullen het spannend vinden om daar af en toe eens rond te neuzen
Jonge gasten zoals ik vroeger die er speciaal naar toe moesten rijden gingen echt niet alleen om te kijken
Inderdaad de cijfers die je hier ziet zijn afkomstig van een paar honderd man die toevallig op dit forum zitten en de moeite genomen om aan die enquette mee te doen , als het al wat zegt is het dat de leden van dit forum gemiddeld oud zijnDenk wat je wilt, maar de bewering dat alleen oude(re) mannen naar de hoeren gaan en jonge gasten niet of amper is op geen enkele manier hard te maken. Hoe wou je dat ook meten? Er zijn natuurlijk geen cijfers over.
De reden dat er weinig jongeren op dit forum zijn, is simpel: het is een forum. Dat is allang niet meer de manier waarop jongeren communiceren. Dat moet tegenwoordig in korte berichtjes van enkele woorden. Ik heb al zoveel fora opgeheven zien worden de afgelopen jaren door die reden. Maar daaruit af kunnen leiden dat jonge mannen niet wandelen? Nee, dat kun je niet