Tuurlijk maakt leeftijd wel uit anders zouden de dvp's hun leeftijd niet verlagen en zouden wij wandelaars geen leeftijdslimitiet hebben.Lol, t maakt je niet uit maar je zet er wel direct je range bij, dan maakt het wel uit hé man...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTuurlijk maakt leeftijd wel uit anders zouden de dvp's hun leeftijd niet verlagen en zouden wij wandelaars geen leeftijdslimitiet hebben.Lol, t maakt je niet uit maar je zet er wel direct je range bij, dan maakt het wel uit hé man...
Verschillen van 15 jaar kom ik nooit tegenKlopt, daar heb je gelijk in. Leeftijd zegt niet alles, als ze er goed uit ziet, dan is het oké.
Maar bij het noemen van een leeftijd heb je wel een bepaalde verwachting. Als een leeftijd van 20 genoemd wordt en de dame is in het echt 35, dan mag je je best belazerd voelen.
Zoals gezegd stel ik standaard de leeftijd naar boven bij en daar baseer ik mijn verwachting dan op.
Wel jammer natuurlijk!37 verkoopt minder als 28. Zeg nou zelf.
Wel jammer natuurlijk!
Want een 30-er die zich verzorgt en weet wat ze wil in bed... Laat maar komen!
Zo is dat!Ik vindt leeftijd eigenlijk irrelevant...
Als de klik, chemie goed is, daar kunnen geen 1000 generieke sekswerkers tegenop.
Nou , bij veel privehuizen hebben de late dertigers of veertigers meer klanten dan de twintigers hoor, vaak vanwege de vaak betere service en of meer aandacht37 verkoopt minder als 28. Zeg nou zelf.
Maar de jonge dvp's zijn bij klanten meer in trek omdat ze simpelweg jonger zijn. Een nieuwe klant die de service van de dvp's nog niet kent kiest bijna altijd voor de jongere dvp inplaats van de oudere dvp, het oog wil natuurlijk ook wat. En als de oude dvp's in trek zijn en leeftijd geen rol speelt waarom liegen ze dan over hun leeftijd?Nou , bij veel privehuizen hebben de late dertigers of veertigers meer klanten dan de twintigers hoor, vaak vanwege de vaak betere service en of meer aandacht
het kunnen natuurlijk ook van die oude mannetjes zijn die faalangst hebben bij een jonge dame. Dan hebben ze liever een oude taart van 40Maar de jonge dvp's zijn bij klanten meer in trek omdat ze simpelweg jonger zijn. Een nieuwe klant die de service van de dvp's nog niet kent kiest bijna altijd voor de jongere dvp inplaats van de oudere dvp.
van die mannetje met een moedercomplex zeker?Bij de rijpere dames komen best veel jongere mannen juist
Klopt. Het is ook altijd in 1 richting dat er gelogen wordt. Een dame van 25 gaat niet adverteren dat ze 35 is.En als de oude dvp's in trek zijn en leeftijd geen rol speelt waarom liegen ze dan over hun leeftijd?