Recensie Layla, Leuven 4,88 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In een paar dagen tijd 5 newbie met een positieve review, helaas kunnen we niet zien of ze van dezelfde persoon komen.
Maar geloofwaardig is het natuurlijk niet.
Mochten ze nergens meer op reageren dan verwijder ik ze na een tijdje.
Beste, ik begrijp je argwaan. Dit was inderdaad mijn eerste en tot nu toe enige reactie. Ze is ook de waarheid. Ook voor mij is hygiëne belangrijk en dat is bij Layla meer dan ok. De andere reacties heb ik niet geschreven.

Dat newbie gedoe vind ik onzin. Ik ben al van 2022 hier en ben een newbie. Hoeveel recensies heb ik al geschreven. Tevens ben ik een tijdje gestopt geweest waardoor ik mijn account heb laten schrappen. Daarvoor had ik een andere account. Daarvoor zat ik op hookers tot die afgesloten werd. Soms toch eens verder kijken volgens mij... Waarom zou ik een goede review geven als het op niks en trekt? Ik haal hier zelf veel waardevolle info. Ik zie niet in waarom ik de waarheid zou verdraaien.

🤔Ach ik snap het wel, tis een heel sympathiek meiske waarvoor ge gemakkelijk kunt vallen en als iemand dan een post maakt dat haar lakens en kussen zogezegd vlekken hadden dan komen de vaste klanten vanonder hun rots vandaan om hun verhaal te vertellen.

Kwandel zelf al 10 jaar maar kheb ook pas verleden maand voor het eerst een account gemaakt om haar een review te geven, normaal gezien bezoek ik enkel privé huizen maar nu ben ik toch elke week enkel bij haar langs gegaan. Altijd alles proper en netjes.

Zodra ze naar haar thuisland vertrekt ga ik terug naar de gewoonlijke jachtgebieden (Soraya Palace & Felina Massage) en ga ik reviews posten, giving back to the community :D

Omdat PickleRick geen newbie is als moderator weet hij al lang dat op fora wel eens mooie recensies geschreven worden door fans en vriendjes van een bepaalde dame. Soms zelfs door de dame zelf. Motieven? Voor de fans: hopen op een extraatje en op een goed blaadje staan met hun vriendinnetje. Voor de vriendjes en de dames zelf: reclame uiteraard. Nogal voor de hand liggend.

Evenzeer worden er ook wel eens negatieve recensies geschreven door mensen uit de entourage van de concurrentie. De wereld is soms hard...

Voor een moderator is dat vaak moeilijk te checken, maar enige kritische blik is voor een moderator op dit vlak zeker niet af te keuren als het forum qua recensies een beetje geloofwaardig wil blijven.
Voilà, en dat zien we vaker, denken dat die layla met hun gaat willen trouwen ofzo, geld pakken en dan is ze weg. Zo gaat dat. Zis ni hier om vriendjes te maken. .
Ik loop al even mee op dit forum en wil voor dit meisje wel eindelijk eens een recensie schrijven.

Door de vele positieve recensies hier heb ik haar enkele maanden geleden voor het eerst bezocht en sindsdien bijna wekelijks. Ik heb daar nog nooit spijt van gehad integendeel. Wauw!

Wat een vlotte en knappe verschijning die je meteen 100% op je gemakje stelt. Ze is zeer lief en heb ik al gezegd wat voor een prachtlijf ze heeft?!
Ze is wel degelijk de vrouw van op haar foto. Laat je niet misleiden door wat die pancake hierboven zegt.

De seks? Beste dat er is echt!!
Wees lief en correct tegen haar en je zal veel terugkrijgen!

Ze ontvangt in centrum Leuven met goed bereikbare parkings in duurdere gerenoveerde studio's.
Haar hygiene is top en ze ruikt nog eens geweldig!
Alles is met condoom maar waar klagen jullie over??

Ga langs nu je nog kan binnenkort is ze even weg!
Misleiden?
Gij zit niet lang in het vak, gewoon 1 punt.
Denkte gij nu echt, als ze op haar borsten klaarkomen of lichaam dat alles netjes op haar blijft?

En na elke klant lakens verversen? ( en gaat ook niet alleen over haar) is het geval bij andere ook, en een negatief review, kan constructief zijn.

En is niet alleen voor mij, voor alle die de dames bezoeken, iedereen heeft recht om ergens proper ontvangen te worden, je betaalt er ook voor.
Ps: zis ook geen 23 jaar rond de 30jaar oud.
Mvg

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/layla-new/
Totale kosten (in euro)
390
Nog eens bij Layla geweest vooraleer ze naar haar thuisland vertrekt voor een paar maanden. Adres was veranderd voor de laatste week maar nog steeds in dezelfde buurt, twas wel een heel stuk kleiner als haar vorige stek - Ik denk niet dat ze naar dit adres terug gaat wanneer ze terug in het land is maar ze zal wel terug opduiken in Leuven niet ver van de Kinepolis. Zoals altijd was alles proper verzorgd en hygiënisch, zowel zij als het bed.

Na de gezellige conversatie begon ze rustig met kussen op de mond, nek en oren. Na haar opgewarmd te hebben met mijn vingers heeft ze me met condoom zitten pijpen waarbij ze de ballen meer dan genoeg aandacht geeft en dan in cowgirl bereden, ze heeft een strak kutje. Dan doggie waarbij ik recht stond en zij op het rand van het bed en dan uiteindelijk in missio gefinished, na het klaarkomen lekker rustig liggen knuffelen in elkaars armen en nagenieten.

Voor de tweede ronde krijgt ze me gemakkelijk terug hard met kussen en haar handwerk. Dit appartement had een spiegel op de muur dus daarvan rijkelijk gebruikt gemaakt en haar kontje geneukt in doggie voor de spiegel, heerlijk om haar zo te zien.

Dan nog wat zitten praten en kussen, ze is geen klokkekijkster. Na de douche en het afscheid ben ik toch zo'n 15-20min langer gebleven dan betaald. Kan niet wachten tot ze terug is :)

Ik ben twee uur gebleven.

Ze heeft twee formules voor 1 uur, één van 160 EUR en één van 250 EUR. Anaal is 70 EUR extra.

Ik neem die van 160 EUR per uur en we hebben 1 keer anaal gedaan.

Dus 160 + 160 + 70 = 390 EUR

Geen korting te bespeuren 😭
Check u eerste recensie eens.
Ik ben twee uur gebleven.

Ze heeft twee formules voor 1 uur, één van 160 EUR en één van 250 EUR. Anaal is 70 EUR extra.

Ik neem die van 160 EUR per uur en we hebben 1 keer anaal gedaan.

Dus 160 + 160 + 70 = 390 EUR

Geen korting te bespeuren 😭
Normaal gezien 150€ / 1 keer 170€/ 2 keer, wat is dan extra 250€.

Check u eerste recensie eens.

Normaal gezien 150€ / 1 keer 170€/ 2 keer, wat is dan extra 250€.
In mijn eerste recentie ben ik langer dan twee uur gebleven, er staat dan ook bij 'Duur van bezoek' 120+ minuten.

Bij de laatste recentie staat 120 minuten dus 'maar' 2 uur deze keer. En maar 1 keer/uur klaargekomen.
Wat mogen die 'twee formules' dan wel zijn? want is wél een behoorlijk prijsverschil!
(heb geen interesse in anaal)

Van het eerste bericht met de prijzen dat ik van haar had gehad staat dit er als extra bij de 250 EUR formule die niet bij de 160 EUR formule staat:

sex in de douche, real gfe, 2 keer klaarkomen, prostaat massage

Laatst bewerkt:
In mijn eerste recentie ben ik langer dan twee uur gebleven, er staat dan ook bij 'Duur van bezoek' 120+ minuten.

Bij de laatste recentie staat 120 minuten dus 'maar' 2 uur deze keer.

Van het eerste bericht met de prijzen dat ik van haar had gehad staat dit er als extra bij de 250 EUR formule die niet bij de 160 EUR formule staat:

sex in de douche, real gfe, 2 keer klaarkomen, prostaat massage
Heb ik ook gedaan in de douche en voor 170€. Dus Geen extra betaling. En ze vroeg ook om prostaatmassage, maar daar paste ik voor. Dus snap allemaal niet zo goed. Of ze profiteerd van klanten. Is mijn gedacht.

Deze prijzen zijn van de eerste keer dat ik haar contacteerde begin Maart en zijn niet veranderd. Ze komen ook overeen met eerdere reviews, ik zie toch vaak 160 en 250 bij voorgaande reviews van een uur.

Heb ik ook gedaan in de douche en voor 170€. Dus Geen extra betaling. En ze vroeg ook om prostaatmassage, maar daar paste ik voor. Dus snap allemaal niet zo goed. Of ze profiteerd van klanten. Is mijn gedacht.
Proficiat, dan heb jij eens een korting gekregen zekerst?

Ik weet niet wat er van moet denken. Op 22/02/25:
Zis de beste van leuven. Kzou elke dag willen gaan. Maar ni rijk genoeg daarvoor. Maar is echt de moeite om haar te bezoeken.
En dan sinds verleden Woensdag zijn er zogezegd vlekken op het bed, roos op het kussen, alles te hevig, fake geluiden, ze is ouder, profiteert van klanten,...

Er zal wel iets gebeurd zijn en het contact tussen die twee is naar de knoppen, komt soms voor. Geen zin om erop te blijven hameren, reset knop duwen en we zien wel in een paar maand wanneer ze terug is.

Was toen de eerste keer bij haar, dat was goed, maar daarna niet meer.

En heb er nooit contact mee,
Ben een getrouwde man.

hou me daar niet mee bezig, buiten neuken.
Ik maak geen vrienden met prostitués goe zot voor Zijn.

Maar als jij denkt dat er geen sperma vlekken op de lakens waren goed voor u, ik heb gezien wat ik gezien heb.
Heb niks tegen dat meiske.
Maar als je bepaalde bedrag betaald moet het kwalitatief goed zijn.
Maar soms is de kwaliteit minder.
Maar wel best grappig dat je alles doet om haar goed te praten als je er 2 keer bij geweest bent.

Terug
Bovenaan Onderaan