Recensie Layla, Leuven 4,88 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik loop al even mee op dit forum en wil voor dit meisje wel eindelijk eens een recensie schrijven.

Door de vele positieve recensies hier heb ik haar enkele maanden geleden voor het eerst bezocht en sindsdien bijna wekelijks. Ik heb daar nog nooit spijt van gehad integendeel. Wauw!

Wat een vlotte en knappe verschijning die je meteen 100% op je gemakje stelt. Ze is zeer lief en heb ik al gezegd wat voor een prachtlijf ze heeft?!
Ze is wel degelijk de vrouw van op haar foto. Laat je niet misleiden door wat die pancake hierboven zegt.

De seks? Beste dat er is echt!!
Wees lief en correct tegen haar en je zal veel terugkrijgen!

Ze ontvangt in centrum Leuven met goed bereikbare parkings in duurdere gerenoveerde studio's.
Haar hygiene is top en ze ruikt nog eens geweldig!
Alles is met condoom maar waar klagen jullie over??

Ga langs nu je nog kan binnenkort is ze even weg!

In een paar dagen tijd 5 newbie met een positieve review, helaas kunnen we niet zien of ze van dezelfde persoon komen.
Maar geloofwaardig is het natuurlijk niet.
Mochten ze nergens meer op reageren dan verwijder ik ze na een tijdje.

Beste,
Ik schrijf een review omdat ze dat verdient. Ook vraagt ze of je 1 wil schrijven als je tevreden was.
Vandaar waarschijnlijk veel newbies zoals ik.
't was top. Dus ik kan me vinden in de andere positieve commentaren.
Ik zal waarschijnlijk nooit meer een review schrijven omdat ik dat normaal nooit doe.
Maar dat maakt deze niet fake.
ik zou het jammer vinden als je ze zou verwijderen.

Alvast bedankt
Groeten

In een paar dagen tijd 5 newbie met een positieve review, helaas kunnen we niet zien of ze van dezelfde persoon komen.
Maar geloofwaardig is het natuurlijk niet.
Mochten ze nergens meer op reageren dan verwijder ik ze na een tijdje.
Beste, ik begrijp je argwaan. Dit was inderdaad mijn eerste en tot nu toe enige reactie. Ze is ook de waarheid. Ook voor mij is hygiëne belangrijk en dat is bij Layla meer dan ok. De andere reacties heb ik niet geschreven.

Dat newbie gedoe vind ik onzin. Ik ben al van 2022 hier en ben een newbie. Hoeveel recensies heb ik al geschreven. Tevens ben ik een tijdje gestopt geweest waardoor ik mijn account heb laten schrappen. Daarvoor had ik een andere account. Daarvoor zat ik op hookers tot die afgesloten werd. Soms toch eens verder kijken volgens mij... Waarom zou ik een goede review geven als het op niks en trekt? Ik haal hier zelf veel waardevolle info. Ik zie niet in waarom ik de waarheid zou verdraaien.

🤔Ach ik snap het wel, tis een heel sympathiek meiske waarvoor ge gemakkelijk kunt vallen en als iemand dan een post maakt dat haar lakens en kussen zogezegd vlekken hadden dan komen de vaste klanten vanonder hun rots vandaan om hun verhaal te vertellen.

Kwandel zelf al 10 jaar maar kheb ook pas verleden maand voor het eerst een account gemaakt om haar een review te geven, normaal gezien bezoek ik enkel privé huizen maar nu ben ik toch elke week enkel bij haar langs gegaan. Altijd alles proper en netjes.

Zodra ze naar haar thuisland vertrekt ga ik terug naar de gewoonlijke jachtgebieden (Soraya Palace & Felina Massage) en ga ik reviews posten, giving back to the community :D

Terug
Bovenaan Onderaan