Flierefluiter87
Newbie
- 3
- 17/04/25
- 4
Ik loop al even mee op dit forum en wil voor dit meisje wel eindelijk eens een recensie schrijven.
Door de vele positieve recensies hier heb ik haar enkele maanden geleden voor het eerst bezocht en sindsdien bijna wekelijks. Ik heb daar nog nooit spijt van gehad integendeel. Wauw!
Wat een vlotte en knappe verschijning die je meteen 100% op je gemakje stelt. Ze is zeer lief en heb ik al gezegd wat voor een prachtlijf ze heeft?!
Ze is wel degelijk de vrouw van op haar foto. Laat je niet misleiden door wat die pancake hierboven zegt.
De seks? Beste dat er is echt!!
Wees lief en correct tegen haar en je zal veel terugkrijgen!
Ze ontvangt in centrum Leuven met goed bereikbare parkings in duurdere gerenoveerde studio's.
Haar hygiene is top en ze ruikt nog eens geweldig!
Alles is met condoom maar waar klagen jullie over??
Ga langs nu je nog kan binnenkort is ze even weg!
Door de vele positieve recensies hier heb ik haar enkele maanden geleden voor het eerst bezocht en sindsdien bijna wekelijks. Ik heb daar nog nooit spijt van gehad integendeel. Wauw!
Wat een vlotte en knappe verschijning die je meteen 100% op je gemakje stelt. Ze is zeer lief en heb ik al gezegd wat voor een prachtlijf ze heeft?!
Ze is wel degelijk de vrouw van op haar foto. Laat je niet misleiden door wat die pancake hierboven zegt.
De seks? Beste dat er is echt!!
Wees lief en correct tegen haar en je zal veel terugkrijgen!
Ze ontvangt in centrum Leuven met goed bereikbare parkings in duurdere gerenoveerde studio's.
Haar hygiene is top en ze ruikt nog eens geweldig!
Alles is met condoom maar waar klagen jullie over??
Ga langs nu je nog kan binnenkort is ze even weg!