Recensie Lauren Bizarre, Rotterdam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onderhandelen is een groot woord, ik geef meestal een bedrag, en vraag of ze me willen verwennen voor dat bedrag. Scheelt natuurlijk of je voor een snelle wip gaat of voor een sm sessie. Voor het laatste geef ik natuurlijk meer. Dan zie ik wel hoe het komt. Als het goed bevalt kom ik vaak weer en mijn ervaring is als je vaker komt krijg je een band waardoor de sex/het spel beter wordt, maar dat meer geld geen garantie daarvoor is. Behandel de dames met respect, komt dubbel en dwars weer terug.

BDSM spel
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
  2. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
500
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij Lauren Bizarre geweest met twee bbc bulls (1x 19x5 1x 23x4). Was een fantasie, om ooit zoiets mee te maken. Ging wel gelijk all-in, ondanks dat ik geen ervaring met haarzelf eerder had.

Ben geen onbekende in soft sm, onderdanigheid en anaal spellen.

Ikzelf werd een slet gemaakt en toen kwamen de twee bbc's. Moest pzc en later in verschillende standjes doorgeneukt.

Voor mij geen herhaal gevaar ivm te lange reistijd en te hoge kosten. Wel een ervaring.

+ fantasie is waarheid geworden.
+ mooie ingerichte sm kamer
+ Lauren is aardig en vindt het zelf ook geil.

ik denk dat we er allebei meer van hadden verwacht. Ik kon moeilijk in de vibe komen ondanks dat ik knetter geil was.

- 1,5 uur was echt te kort. Er moest teveel in te weinig tijd gebeuren.
- Ikzelf had beter eerst een sessie met Laura kunnen doen, dan had ze mij beter kunnen inschatten dan alleen via wp.
- 1 Bull werd niet stijf, zelfs doen ze hem zelf ging stijf pijpen. (Volgens hem & haar gebeurde dat nooit eerder)
- 30 min (anal spoelen en verkleden) 60 min met bulls was voor mij te lang met de bulls en te kort aan tijd.

Hey
Weet je welke Poppers ze gebruikt?
Ik ben op zoek naar goede.
Veel verschillende. Heb ze niet allemaal onthouden, maar in ieder geval een aantal Amsterdam (black label en extra strong).

Persoonlijk kan ik High Rise Ultra Strong aanbevelen. Let er wel op dat het geen glazen potje is maar plastic. En dat je het niet in je jas moet bewaren bij je sleutelbos. En dan ook niet je jas in de auto gooien en de snelweg op want dan moet je opeens alle ramen open zetten om niet zo high als een garnaal de berm in te rijden... Maar behalve dat is het prima spul.

Via poppers-store.nl kan je ze ook bij een postNL afhaalpunt laten bezorgen. Wel zo handig als thuis bezorgen even niet uitkomt. 😅

Terug
Bovenaan Onderaan