Recensie Laura 's Heerenberg 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jan Nessinga

Newbie
11
10/07/24
4
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Plassex
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9392797-laura
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
@Jan Nessinga bedankt voor je recensie! Jammer dat dit je is overkomen, zie niet hoeveel je betaald hebt maar dat zal best een flinke som geld zijn geweest.

Ik weet niet hoelang jij al wandelt, maar dit had je kunnen voorkomen door wat beter naar de advertentie te kijken. Hier wat tips die mij, door schade en schande wijs geworden, veel ellende heeft bespaard, sommige ook gelezen hier op dit forum middels gedeelde ervaringen.

Rode vlaggen in deze advertentie:
  • Advertentie vrij recent gestart
  • Latin (zonder positieve GR recensie)
  • Hoog basis uurtarief (>200 euro)
  • Veel bijbetalen voor "extra's" die in vergelijkbare adv vaak incl zijn
  • Lange lijst van (betaalde) mogelijkheden (less is more ;-)
  • Foto's:
    • hier een beetje bijgewerkt, eerste twee foto's van striae op buik
    • (dikke buik) vaak verborgen door een pose, arm, sjaal of lingerie. In dit geval niet verhuld want je ziet GEEN navel, dit valt weg achter een tot spleet vervormde vetkwab.
    • Geleende foto's van modellen (hier niet het geval).
Sinds ik deze selectie criteria hanteer zijn mij dit soort misperen niet echt meer overkomen.

Oh ja kleine toevoeging, bij twijfel niet inhalen, maar ja je bent geil ........
 
Laatst bewerkt:
@Jan Nessinga bedankt voor je recensie! Jammer dat dit je is overkomen, zie niet hoeveel je betaald hebt maar dat zal best een flinke som geld zijn geweest.

Ik weet niet hoelang jij al wandelt, maar dit had je kunnen voorkomen door wat beter naar de advertentie te kijken. Hier wat tips die mij, door schade en schande wijs geworden, veel ellende heeft bespaard, sommige ook gelezen hier op dit forum middels gedeelde ervaringen.

Rode vlaggen in deze advertentie:
  • Advertentie vrij recent gestart
  • Latin (zonder positieve GR recensie)
  • Hoog basis uurtarief (>200 euro)
  • Veel bijbetalen voor "extra's" die in vergelijkbare adv vaak incl zijn
  • Lange lijst van (betaalde) mogelijkheden (less is more ;-)
  • Foto's:
    • hier een beetje bijgewerkt, eerste twee foto's van striae op buik
    • (dikke buik) vaak verborgen door een pose, arm, sjaal of lingerie. In dit geval niet verhuld want je ziet GEEN navel, dit valt weg achter een tot spleet vervormde vetkwab.
    • Geleende foto's van modellen (hier niet het geval).
Sinds ik deze selectie criteria hanteer zijn mij dit soort misperen niet echt meer overkomen.
Dus als ik het goed begrijp, had hij het kunnen weten dat het een kloten date was?
 
Dus als ik het goed begrijp, had hij het kunnen weten dat het een kloten date was?
Met bovenstaande in het achterhoofd had hij wellicht twee maal nagedacht om een afspraak te maken.

Maak er vaak een spel van wanneer ik reviews hier op de site zie binnenkomen, check dan eerst de advertentie om te kijken of ik (obv mijn lijstje) zou willen daten voordat ik de recensie/commentaar lees.

Bijna 100% score, bij de afwijkende gevallen gaat mijn persoonlijke voorkeur een rol spelen maar die probeer ik in dat geval er buiten te houden.
 
Nou uh, ik wandel al bijna 20 jaar en ben tot nu toe 2 keer opgelicht.
Maar deze zag ik echt niet aankomen.

Goeje tips trouwens.

PS
Gelukkig ook veel erg goeje dates gehad.
Vooral nog altijd een big smile bij die date in apeldoorn ooit
 
Laatst bewerkt:
Ze heette Carmen en ontving in een gebouwtje ergens langs de parallelweg richting Apeldoorn.
Geweldig wat een leuke en vooral lieve meid.

Ik kom daar binnen in joggingpak op sneakers...
Ah opa is ontsnapt :)

Ze heeft me uitgekleed, samen onder de douche en de pret begon daar al.
Op bed als een slangenmens over me heen en ohw... geweldig.
Uiteindelijk mezelf stevig klaargeneukt en erna in elkaars armen met een big smile liggen nagenieten.

Zoiets vergeet je nooit meer.
En achteraf betalen en uiteraard een flinke tip van me want dat verdiende ze dubbel en dwars.
Ik heb haar foto's zelfs nog.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan