Recensie Ariela, het Landhuisje Overloon

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
3
09/02/24
0
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
140
Na een tijdje niet meer in Brabant te zijn geweest, besloot ik dat het tijd werd voor een bezoek aan het landhuis in Overloon. Na veel veelbelovende verhalen over Ariela, besloot ik haar een uurtje te ontmoeten.

Tja, wat kan ik ervan zeggen.....
Het was echt een totale ramp!
Het ging al mis bij het begin dat ze zich voordeed als Nederlandse en heel taalvaardig is, maar dat is ze allebei niet! Dan is er ook zoveel aan haar verbouwd en mager dat ik me afvraag of dit nog wel gezond is!?

En dan haar manier van doen. Zodra ik binnenkwam, begon ze te vertellen over al haar extra tarieven en pakketten die ze aanbood. Toen ik aangaf dat ik daar geen zin in had, sloeg haar humeur radicaal om en was ze heel lastig tijdens de seks. Er mocht niks aangeraakt worden, want dat was extra. Zelfs toen ik vroeg of ze met haar tong langs mijn ballen wilde gaan, kon dat alleen als er flapjes zouden verschijnen. Dit verpestte de sfeer zo erg dat ik besloot te stoppen met het seksgedeelte en dan te proberen een gesprek met haar te voeren (wat gelukkig geen geld kostte).

De eerste vijf minuten ging het om smalltalk, maar daarna kwam denk ik haar frustratie naar boven en ging het alleen nog maar over hoe ze sommige dames die in dit huis werkten (bijna alleen de Nederlandse dames) niet kon uitstaan.
Er was geen goed woord over hen te zeggen en besloot toen dat het tijd was om te vertrekken.

Ondanks aanbevelingen van andere mannen voor deze dame, zou ik haar absoluut niet aanbevelen. Haar profiel klopt helemaal niet. Ze vraagt echt absurde bedragen en als er geen geld is, wil ze er ook zo min mogelijk energie in steken.

Dus geen herhalingsgevaar voor mij!

Mocht hier al een topic over zijn, dan mijn vraag aan de moderator om deze recensie daaraan toe te voegen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan