- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 3,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Link naar advertentie
- RL massage Laura
- Totale kosten (in euro)
- 150
Mijn wandeling duurt nu toch al een jaartje,
met 1 bezoek per week bij een dame.
Na vele ontgoochelingen en een paar voltreffers, toch al een 2 tal maanden blijven hangen bij deze dame.
Een parel in haar vak …
Veel proza zal ik er niet bij geven, Laura is gewoonweg professioneel in haar activiteiten geen domme gesprekjes, geen fake gehijg, voor mannen die al iets gewoon zijn, een top prijs-kwaliteit dame.
Verwacht wel niet een grote gfe ervaring ( als dat al bestaat bij de gezelschapsdames)
Bezochte Belgische deernes : Chloe, Jennifer, Natasha, Kathleen, Candy, Mieke, Elle
Buitenlandse dames: veel geld verloren…geen namen die blijven hangen buiten Lira,Anna en Monica…
Gegroet, waarde kollega's
met 1 bezoek per week bij een dame.
Na vele ontgoochelingen en een paar voltreffers, toch al een 2 tal maanden blijven hangen bij deze dame.
Een parel in haar vak …
Veel proza zal ik er niet bij geven, Laura is gewoonweg professioneel in haar activiteiten geen domme gesprekjes, geen fake gehijg, voor mannen die al iets gewoon zijn, een top prijs-kwaliteit dame.
Verwacht wel niet een grote gfe ervaring ( als dat al bestaat bij de gezelschapsdames)
Bezochte Belgische deernes : Chloe, Jennifer, Natasha, Kathleen, Candy, Mieke, Elle
Buitenlandse dames: veel geld verloren…geen namen die blijven hangen buiten Lira,Anna en Monica…
Gegroet, waarde kollega's