- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op gezicht
- Voetfetish
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/klassevolle-zwoele-belgische-vamp.html
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Bezoekje gebracht aan deze knappe MILF. Afspreken verliep vrij vlot. Je krijgt de straat door en eens je er bent sms je en stuurt ze het huisnummer. Ze ontvangt in een afgelegen villa op "den buiten" in Ardooie. Zeer discrete ligging.
Dame in kwestie is knap, helemaal mijn ding. Echt een geile MILF. De service was ok, lekker pijpen, ballen afzuigen en spuiten op haar gezicht. Ze heeft ook hele mooie voetjes voor de liefhebbers, spontaan kon wat voetfetisj er ook nog bij, ze doet helemaal niet moeilijk. Ik ga er zeker nog terug.
Opgelet voor mensen met allergie: ze heeft 8 katten rondlopen, ook in de kamer...
Advertentie staat alleen online als ze werkt.
Dame in kwestie is knap, helemaal mijn ding. Echt een geile MILF. De service was ok, lekker pijpen, ballen afzuigen en spuiten op haar gezicht. Ze heeft ook hele mooie voetjes voor de liefhebbers, spontaan kon wat voetfetisj er ook nog bij, ze doet helemaal niet moeilijk. Ik ga er zeker nog terug.
Opgelet voor mensen met allergie: ze heeft 8 katten rondlopen, ook in de kamer...
Advertentie staat alleen online als ze werkt.