Voormalig lid 2164
Wandelaar
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Voetfetish
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 120+ minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/klassevolle-zwoele-belgische-vamp.html
- Totale kosten (in euro)
- 160
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Na 1 dag vertraging dan toch op date geweest bij Laura…..
Van speciale dame gesproken….
Heel chaotisch allemaal, eerst rondleiding gekregen en kennis gemaakt met haar 8 katten
Dan 1u babbelen en bleek dat we toch wel wat gemeenschappelijke kennissen hadden
Had flesje bubbels mee zoals ze had gevraagd en deze eerst samen opgedronken….
De daad zelf…. Tja wat moet ik er van zeggen of denken…..
Ook zeer chaotisch allemaal…. Maar uiteindelijk wel leuke en geile date gehad. Toen ze klaar kwam heeft ze mij serieus gebeten en gekrabd
Wat mij wel stoorde was dat ze telkens vroeg of ze goed had gedaan en wat ik er van vond… ook vond ze zichzelf niet mooi en was ze bezig welke plastische chirurgie ze allemaal nog van plan was te doen…
Is zeker een mooie dame voor haar leeftijd, ze heeft wel al enkele ingrepen ondergaan
Ben toch bijna 3u bij haar geweest en vond ondanks alles wel een leuke date
Van speciale dame gesproken….
Heel chaotisch allemaal, eerst rondleiding gekregen en kennis gemaakt met haar 8 katten
Dan 1u babbelen en bleek dat we toch wel wat gemeenschappelijke kennissen hadden
Had flesje bubbels mee zoals ze had gevraagd en deze eerst samen opgedronken….
De daad zelf…. Tja wat moet ik er van zeggen of denken…..
Ook zeer chaotisch allemaal…. Maar uiteindelijk wel leuke en geile date gehad. Toen ze klaar kwam heeft ze mij serieus gebeten en gekrabd
Wat mij wel stoorde was dat ze telkens vroeg of ze goed had gedaan en wat ik er van vond… ook vond ze zichzelf niet mooi en was ze bezig welke plastische chirurgie ze allemaal nog van plan was te doen…
Is zeker een mooie dame voor haar leeftijd, ze heeft wel al enkele ingrepen ondergaan
Ben toch bijna 3u bij haar geweest en vond ondanks alles wel een leuke date