Recensie Laura, Antwerpen 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kolu890

Wandelaar
27
17/07/24
29
14
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/model-laura-100-real-photos.html
Totale kosten (in euro)
100
Vanochtend langs gegaan bij deze knappe studente uit Valencia. Ze is half spaans/ half venezuelaans en 24 jaar oud. De foto's klopten met de werkelijkheid. Waar ik eerlijk geaegd schrik voor had. Daarom dat ik besloot om geen uur te pakken. Voor het geval dat het niet dezelfde dame zou zijn.

Ontvangt in antwerpen. In een super mooie airbnb. Hygiene is top. Heel lief en onderndanig.

Jonhe latina die biologie studeert. Echter zei ae me ook dat ze spaart voor een beauty salon te openen.
Ze neemt haar tijd. Had voor 30 minuten gereserveerd. Ben zeker 45 minuten binnebgeweest.

Kussen is geen probleem voor de liefhebbers. Heel leuk lichaam. En cameltoe.
Pijpen zonder condoom. Waar je haar zonder probleem diep naar beneden mag duwen. Gagt dan wel.
Neuken was goed.

Was een leuke ervaring. Enkel gezicht was niet volledig mijn type.
Blijft 2 weken in anwterpen

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/model-laura-100-real-photos.html
Totale kosten (in euro)
300
Zondag een eerste bezoekje gebracht aan Laura. Deed ze de deur open in lingerie... bij die ijskoude wind! Wij snel naar binnen! Haha! Ze ontvangt dus in een zeer nette kamer... met aansluitende badkamer met ruime inloopdouche. Schone handdoek hing klaar. Helaas niet samen douchen!

Laura is dus echt die ranke slanke meid! En die billen! Waw! Een erg leuke verschijning dus! Had voor de gelegenheid ook een klein cadeau'tje mee. Belgische chocolaatjes... van een beter merk. Werd zeer gesmaakt! Haha!

Dan op bed en ik begin meteen haar hals te kussen. Al snel gaat haar topje omlaag... en haar kleine borstjes komen tevoorschijn! En het duurt echt niet lang of haar hele body gaat uit. Wat een mooie slanke vrouw! M'n handen, lippen, tong zijn overal! Helaas mag je haar niet beffen! En... ook haar voeten kussen is a 'no go'. Ticklish! Maar heerlijk... als ze zo boven op me zit... en m'n tepels likt! Grrrrrr! Al snel sta ik erg hard! Helaas wilde ze ook niet pijpen zonder! Maar... wel eerst m'n ballen en die harde schacht speels likken! Dan haal ik m'n cockring erbij... en condoom om. 'Oh! Big balls'!
Nou... die meid pijpt dus erg lekker en gevarieerd! Lekker diep. En dan weer ballen likken. En... flikkert ze met haar tong over het topje van m'n eikel... en dan weer stevig zuigen! Lekker! Wat sta ik hard! Ok, now you come here! En... ik leid haar op m'n harde pik! Mooi om die slanke meid zo je pik te zien rijden! Nu je benen zo! En ik neem haar diep! Dan... terwijl ik nog in haar ben... draaien we in missio. En met haar nu onder me... neem ik haar stevig! Wat een lekker strak kutje ook! Heerlijk!

En dan... voor de volgende 50min lekker neuken in meerdere posities, waarbij ze toch wel mooi mee gaat. Maar... ik vond haar toch net iets te 'fragiel'! Waar ik van hou is een passionele stevige vrijpartij. En dat was hier toch niet het geval! Wel deed ze erg haar best om het me naar m'n zin te maken. En... ze hield het dus ook de hele tijd vol! 'Oh! You know, most men come much quicker'!

Al bij al een erg geslaagde middag. Lekkere sex... met een mooie jonge vrouw! Niks mis mee dus!

Oei niet mogen beffen en pijpen met condoom vind ik toch een afknapper voor 300€🥴
vandaag gepasseerd
Supermooi
Superlief
Alles wat ze in haar advertentie schrijft doet ze en met plezier.!!
Direct opnieuw afgesproken
Wat schrijft ze dan in haar adv dat ze doet?, want ik zie niets staan en ook geen mogelijkheden… enkel dat ze gfe aanbied!,en blijkbaar mag je haar niet beffen en pijpen met condoom? Grtj

Laatst bewerkt:
Oei niet mogen beffen en pijpen met condoom vind ik toch een afknapper voor 300€🥴

Wat schrijft ze dan in haar adv dat ze doet?, want ik zie niets staan en ook geen mogelijkheden… enkel dat ze gfe aanbied!,en blijkbaar mag je haar niet beffen en pijpen met condoom? Grtj
Beetje bizar
Heb eigenlijk nooit zo veel zin elke sexuele handeling die ik doe met een DVP in details te gaan vermelden. In dit geval toch maar kleine opmerking.
TIjdens date die ik had
PZC geen enkel probleem deed ze trouwens heel fijn
Beffen geen enkel probleem.

Terug
Bovenaan Onderaan