- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/model-laura-100-real-photos.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vanochtend langs gegaan bij deze knappe studente uit Valencia. Ze is half spaans/ half venezuelaans en 24 jaar oud. De foto's klopten met de werkelijkheid. Waar ik eerlijk geaegd schrik voor had. Daarom dat ik besloot om geen uur te pakken. Voor het geval dat het niet dezelfde dame zou zijn.
Ontvangt in antwerpen. In een super mooie airbnb. Hygiene is top. Heel lief en onderndanig.
Jonhe latina die biologie studeert. Echter zei ae me ook dat ze spaart voor een beauty salon te openen.
Ze neemt haar tijd. Had voor 30 minuten gereserveerd. Ben zeker 45 minuten binnebgeweest.
Kussen is geen probleem voor de liefhebbers. Heel leuk lichaam. En cameltoe.
Pijpen zonder condoom. Waar je haar zonder probleem diep naar beneden mag duwen. Gagt dan wel.
Neuken was goed.
Was een leuke ervaring. Enkel gezicht was niet volledig mijn type.
Blijft 2 weken in anwterpen
Ontvangt in antwerpen. In een super mooie airbnb. Hygiene is top. Heel lief en onderndanig.
Jonhe latina die biologie studeert. Echter zei ae me ook dat ze spaart voor een beauty salon te openen.
Ze neemt haar tijd. Had voor 30 minuten gereserveerd. Ben zeker 45 minuten binnebgeweest.
Kussen is geen probleem voor de liefhebbers. Heel leuk lichaam. En cameltoe.
Pijpen zonder condoom. Waar je haar zonder probleem diep naar beneden mag duwen. Gagt dan wel.
Neuken was goed.
Was een leuke ervaring. Enkel gezicht was niet volledig mijn type.
Blijft 2 weken in anwterpen