- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Man, heb geen spijt gehad aan mijn bezoekje, ze vraagt gelijk wat je wensen zijn en wat je lekker vindt,
dus aan communicatie geen gebrek.
Ik moest mij relaxen op bed en ze positioneerde zich in 69 waarbij ik haar heerlijke billen goed kon vasthouden en mijn tong rustig zijn werk kon laten doen.
Pijpen kan deze Laura als de beste! Nadien enkele variërende standjes en uiteraard doggy! Man, man, man wat heeft dit blondje toch een fantastische kont!
Even later had ze door dat ik niet lang meer had, ze nestelt zich tussen mijn benen voor de eindsprint, heerlijk! Bij haar is niks te gek!
Niet alleen de sex was heerlijk, maar ook nog eens een leuke meid, dus ja ik kom hier terug!
dus aan communicatie geen gebrek.
Ik moest mij relaxen op bed en ze positioneerde zich in 69 waarbij ik haar heerlijke billen goed kon vasthouden en mijn tong rustig zijn werk kon laten doen.
Pijpen kan deze Laura als de beste! Nadien enkele variërende standjes en uiteraard doggy! Man, man, man wat heeft dit blondje toch een fantastische kont!
Even later had ze door dat ik niet lang meer had, ze nestelt zich tussen mijn benen voor de eindsprint, heerlijk! Bij haar is niks te gek!
Niet alleen de sex was heerlijk, maar ook nog eens een leuke meid, dus ja ik kom hier terug!