CrimsonGuard
Stamgast
Ik bedoelde 11Ben je zeker van het adres? Vt3 is de vaste kamer van dat klein poppetje met het zebra broekje aan...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk bedoelde 11Ben je zeker van het adres? Vt3 is de vaste kamer van dat klein poppetje met het zebra broekje aan...
Toch denk ik, dat het adres VT ELF is, deze kamer heeft 1 groot raam en een aparte deuringang, op VT 12 zit Lorry, die haar kamer voor hele dagen huurt!(Volgens mij is dat adres wel VT12.)
Dat zijn toch altijd standaard prijzen . Dat is toch altijd zo geweest.De prijs vragen aan de meisjes zelf blijft blijkbaar voor velen te moeilijk ...
Denken ze nu echt om hier correctere info te krijgen dan bij het meisjes zelf ?
Wat kom je hier flauwe opmerkingen maken nav een doodnormale vraagDe prijs vragen aan de meisjes zelf blijft blijkbaar voor velen te moeilijk ...
Denken ze nu echt om hier correctere info te krijgen dan bij het meisjes zelf ?
Want in de recensies staat niet geschreven wart er werd betaald.Wat kom je hier flauwe opmerkingen maken nav een doodnormale vraag
Soms start Laura van 14 u, 14 u 30Is het mogelijk dat Laura intussen een tattoo van een leeuw op haar rug heeft en dat ze al vanaf de middag werkt?
Ik ben vandaag in denk ik VT11 bij een dame geweest geweest die zich Laura noemde, voldeed aan de beschrijving in de reviews, vandaar mijn vraag. Was rond 12uSoms start Laura van 14 u, 14 u 30
Dan heeft deze dame haar uren aangepast!Ik ben vandaag in denk ik VT11 bij een dame geweest geweest die zich Laura noemde, voldeed aan de beschrijving in de reviews, vandaar mijn vraag. Was rond 12u
Ik had de advertentie bekeken, lijkt me over dezelfde dame te gaan gezien de gelijkenis met de foto's en het adres dat waarschijnlijk klopt, maar in tegenstelling tot op de foto's had ze een tattoo van een leeuw over gans haar rug.Er werd in dit topic al een link vermeld naar de advertentie van deze Laura . In deze advertentie is haar gezicht (alsook haar mooie billen) goed zichtbaar.
Dus je kon zelf toch zien of het deze is dat je hebt bezocht ... ?
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/laura-top-ladyprive-antwerp.htmll
Het is niet ongebruikelijk dat op advertentie foto's tatoeages worden weg gewerkt.Ik had de advertentie bekeken, lijkt me over dezelfde dame te gaan gezien de gelijkenis met de foto's en het adres dat waarschijnlijk klopt, maar in tegenstelling tot op de foto's had ze een tattoo van een leeuw over gans haar rug.
Die tattoo is dan toch nieuw me dunktHet is niet ongebruikelijk dat op advertentie foto's tatoeages worden weg gewerkt.
Ok, hier komt ie;Nu weten we dan wie je bezocht heb. Nu nog een recensie of verslag van je bezoek.
We wachten vol ongeduld. Ik durf een gokje wagen, waarschijnlijk positief, maar maak het liefst maar wat uitgebreider.
Het is niet ongebruikelijk dat op advertentie foto's tatoeages worden weg gewerkt
Als ze dat doen heeft dat te maken met zo anoniem mogelijk proberen blijven op het internet, niet om klanten die niet van tatoeages houden te bedottenLijkt mij sterk dat dit het geval is , en als het gebeurt dan zie je als klant achteraf toch dat ze tattoos heeft , denk niet dat er voor tattoos nog iemand wegblijft