Pascaldeman
Wandelaar
Als deze een tattoo van een leeuw over gans haar rug heeft, zal je vermoedelijk gelijk hebbenDenk dat je het op LOra hebt VT 14?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls deze een tattoo van een leeuw over gans haar rug heeft, zal je vermoedelijk gelijk hebbenDenk dat je het op LOra hebt VT 14?
Klopt volledig , ze mag weigeren wie ze zelf wil en ik wil dit best wel respecteren !Deze dame mag natuurlijk weigeren wie ze wil of niet maar als ze je weigert op een bepaalde manier of een andere, als ze je niet wil is het beter haar links te laten liggen en een andere dame op te zoeken, het SKW is ook meer dan alleen deze dame, ze is wel goed, ze heeft ervaring maar er is ook meer dan alleen maar Laura!
En als je denkt dat ze met uw voeten speelt , laat het niet blijken en geef uw geld uit aan een ander, geweigerd worden is een maar een slechte service krijgen is veel slechter voor uw geld en ook uw tijd.
Deze dame bezocht ik 3 keer, de eerste 2 keer waren echt goed, de derde keer toch minder, ik had ze enkele maanden niet meer bezocht en ze vroeg ergens een antwoord waarom ik haar al een tijdje niet bezocht meer had, ja sorry, ik kom hier niet alle weken en ik moet 75 km. enkel rijden met de wagen naar deze buurt.Klopt volledig , ze mag weigeren wie ze zelf wil en ik wil dit best wel respecteren !
Maar dat ze dat dan zegt dan weet je direct waar je staat , khad het haar de tweede of derde keer gevraagd of ze me weigerde IVM leeftijd uiterlijk of iets anders en toen zei ze me dat het niet het geval was !
Maar wees gerust bij deze dame laat ik geen euro achter , dat was me eigenlijk na drie keer al duidelijk , de vierde keer wou ik enkel bevestiging !!
Inderdaad er zitten nog mooie vissen in het SKW !!