WHEM Laura, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is dit niet die poolse dame die begon bij ouderkerk aan de amstel?


Misschien iemand die haar bezocht heeft kan bevestigen
 
Het was wel een heel stout buurmeisje kan ik jullie melden uit eigen ervaring.... Review volgt. Volgens mij niet de Poolse uit die ontving in Oudekerk heeft grotere borsten.
Deze Laura die eigenlijk Christina heet is Oekraïense. Denk dat dit wel klopt ;)
 
Will
Oh wow, dit in mijn ogen grijze muisje vraagt gewoon 250 p/u. Geen buurmeisje dat bij mij in de buurt zou opvallen.
zoek je jong en Europees dan is dit ( helaas) in Amsterdam een beetje de standaard...... Of je moet de 130 / uur club met de waardeloze planner benaderen maar dan is het maar de vraag of en wie de deur open doet...

En dit grijze muisje leverde wel een verdienstelijke service....
 
Will

zoek je jong en Europees dan is dit ( helaas) in Amsterdam een beetje de standaard...... Of je moet de 130 / uur club met de waardeloze planner benaderen maar dan is het maar de vraag of en wie de deur open doet...

En dit grijze muisje leverde wel een verdienstelijke service....
Dat ze voldoet aan jouw wensen is het belangrijkst. Het is nu eenmaal niet het type waar ik op val. Meestal vind ik de 250 vragende Oost Europese dames toch ook wel echt aantrekkelijk, ondanks dat ze niet mijn eerste keus zouden zijn. Misschien is de volgende algemene prijsverhoging gewoon weer bezig, ik zag de laatste tijd ook meer Braziliaanse dames naar 250 gaan.

Die 130 nzc club daar schrik ik altijd van, dat lijkt me echt een dwang bende.
 
Dat ze voldoet aan jouw wensen is het belangrijkst. Het is nu eenmaal niet het type waar ik op val. Meestal vind ik de 250 vragende Oost Europese dames toch ook wel echt aantrekkelijk, ondanks dat ze niet mijn eerste keus zouden zijn. Misschien is de volgende algemene prijsverhoging gewoon weer bezig, ik zag de laatste tijd ook meer Braziliaanse dames naar 250 gaan.

Die 130 nzc club daar schrik ik altijd van, dat lijkt me echt een dwang bende.
"
"Die 130 nzc club daar schrik ik altijd van, dat lijkt me echt een dwang bende"
Inderdaad dat dat niet helemaal zuiver is moge duidelijk zijn....
 
Is dit niet die poolse dame die begon bij ouderkerk aan de amstel?


Misschien iemand die haar bezocht heeft kan bevestigen
Die is er ook weer, nieuw profiel:
https://www.kinky.nl/advertenties/9885816-alexandra#photos

Weet niet wat haar oude topic is hier, dus maar even hier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan