Recensie Lara, Haarlem, t poortje 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PHANTOMMAN

Wandelaar
98
22/09/21
52
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik was vandaag op zoek naar cindy. Ik ben al een behoorlijk tijd niet meer bij haar langs geweest. Maar ik kon haar helaas niet vinden.
Toen maar een gok gewaagd en bij lara binnen gegaan. Deze dame ziet er ontzettend lekker uit ik schat haar max 150 cm lang dus mooi petite en ze ziet er zeer skinny uit met een prachtige mooie ronde zuid amerikaanse kont. En dat haar van haar is bijna zwart vol met krullen tot over haar schouders. Daar val ik nou echt op.

Ze is 27 jaar en komt ergens uit zuid amerika. Sorry ik ben even vergeten welk land. Ze is heel vriendelijk en tegen een meerbetaling pijpt ze zonder condoom en eventueel ook zoenen. Althans bij mij dan. Na de finaciele handelingen zijn gedaan vroeg ze mij even op te frissen en gingen we relaxed op bed liggen. Ze begon al een beetje te zoenen en mij af te trekken wat ik zeer op prijs stelde. Dat vind ik namelijk opwindeded daarna begon ze mij relaxed te pijpen zonder condoom. Dat deed ze rustig en niet te hard of te zacht precies goed. Daarna weer even naast mij gelegen en wat gezoend. Ik werd daarna hard genoeg om de grote daad te doen.

Eerst even in missionarispositie gedaan en daarna over naar doggy. En in doggy heb je echt een practig uitzicht want ze heeft echt een prachtige zandloper figuurtje met een ongelofelijke mooie ronde kont. Dus ik kwam al best snel klaar ondanks ik de laatste tijd best veel last heb van stres. Ik was er best verbaast over dat ik zo snel klaar kwam.

Lara is zeer zeker de moeite waard om langs te gaan. Ze zei tegen mij dat ze bijna elke werkdag er is Maandag tot en met vrijdag.

Terug
Bovenaan Onderaan