Recensie Kyara, Private Girls, Wommelgem 4,93 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Door al die uitstekende recensies wil ik ook wel eens pralines naar Wommelgem brengen. Volgens RL werkt K, al naargelang de dag, tot 16u of 17u. Zijn er weken dat K op sommige dagen later werkt ?
Alvast welkom , ook zonder pralines 😅🙈….. en ja normaal werkte ik altijd vrijdag avond , maar doordat ze tegenwoordig met veel dames zijn , opteer ik ervoor om dan gwn tot 16 u te werken …. Maar morgen kan ik op de lijst op werk eens kijken , ergens int kort sta ik vrijdags tot 22 u … zal het je dan laten weten ☺️
 
Door al die uitstekende recensies wil ik ook wel eens pralines naar Wommelgem brengen. Volgens RL werkt K, al naargelang de dag, tot 16u of 17u. Zijn er weken dat K op sommige dagen later werkt ?
Meestal wordt op zaterdag het uurrooster van de komende week op hun forum geplaatst: http://privategirlsforum.be/viewforum.php?f=1&sid=50995161e457ff39f3182e05a4e579e2

Beste is natuurlijk altijd wel de dag zelf zo vroeg mogelijk bellen om een afspraak vast te leggen.
 
Alvast welkom , ook zonder pralines 😅🙈….. en ja normaal werkte ik altijd vrijdag avond , maar doordat ze tegenwoordig met veel dames zijn , opteer ik ervoor om dan gwn tot 16 u te werken …. Maar morgen kan ik op de lijst op werk eens kijken , ergens int kort sta ik vrijdags tot 22 u … zal het je dan laten weten ☺️
Goeiemorgen , 8 , 15 & 22 november sta ik tot 22 u 😘
 
Terug
Bovenaan Onderaan