King Potato
Meubelstuk
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/zwoele-kyara-nieuw-zara.html
- Totale kosten (in euro)
- 320€
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Welkom in 2023
Gisteren vrijdag weer super mooie intense momenten gehad met het toppertje @Kyara kiki.
Toen de deur openging was Kyara aangenaam verrast dat ik het was. Ik moest haar nog eens bezoeken voor ze gaat genieten van haar welverdiende vakantie. Om een lang verslag kort te maken. Afspraak was op en top Kyara geeft het beste van zich zelf een top service. Lieverd geniet van je welverdiende vakantie en tot zeker weten weerziens . Ze voelt zich ook steeds gewaardeerd als je een cadeautje hebt en zeker chocolaatjes
Gisteren vrijdag weer super mooie intense momenten gehad met het toppertje @Kyara kiki.
Toen de deur openging was Kyara aangenaam verrast dat ik het was. Ik moest haar nog eens bezoeken voor ze gaat genieten van haar welverdiende vakantie. Om een lang verslag kort te maken. Afspraak was op en top Kyara geeft het beste van zich zelf een top service. Lieverd geniet van je welverdiende vakantie en tot zeker weten weerziens . Ze voelt zich ook steeds gewaardeerd als je een cadeautje hebt en zeker chocolaatjes
Laatst bewerkt: