Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAltijd welkom , bedankt voor je lieve woordenVanmiddag bij Kyara geweest wat een Topper is dat. Lekker lang tongzoenen en zalig pijpen zonder condoom Kyara ik kom zeker nog eens terug
Hahah veel kans dat ik dat idd was ja , aan de beschrijving te lezenKlara, ben nog niet bij u langsgeweest. Onlangs was ik bij De. Toen zij mij net de trap wou laten afgaan kwam er een blonde dame naar boven. Zeer prachtig gezichtje en, als ik mag zeggen, een goed geschapen poep
was jij dat?
Dank je voor alle attenties en de leuke hete tijd knuffieGisteren ondanks de hitte buiten een fantastische tijd beleefd met Kyara. Met Kyara is het altijd dolle pret, enkele leuke attenties zoals een mooi boeketje bloemen meegebracht voor deze dame. Seks was zeer lekker en intens. Kyara weet wat ik wil. Kyara je bent een fantastische dame, je geeft het beste van jezelf telkens opnieuw.
bedankt voor elke mooie date
Gewoon kijken op de site naar het onderdeel forum. Daar staat er wie er op bepaalde dagen aanwezig is. Om zeker te zijn van een date. Telefonisch afspraak boeken.Hallo , is er een urenrooster van deze dame ? En is er een wachtrij.
Ik kom daar regelmatig voorbij namelijk.
De site laat niet veel los.
Enkele maanden geleden bij Kyara geweest. Mooie dame, plezant ook. Goed voorzien van borsten en poep, niet mager dus maar een "goeie pak" aan
Gegaan voor vluggertje, met PZC en tussen de borsten niet lang kunnen houden.
Bedankt!
Volgende keer wil ik Dea of Mia wel eens leren kennen
540€ vind ik toch wel prijzigWeer een fantastische tijd gehad met @Kyara kiki . Ze is een prachtige dame die steeds het beste van zichzelf geeft. Heerlijk om met deze dame seks te hebben.
Wat krijg je voor dat uur? De meest waanzinnige geile sex... als je het juist doet!Bij private girls is het 180 voor een uur dacht ik? Wat is er bij Kyara allemaal inbegrepen in dit uur (bv anaal)? Wat kosten de extras?
K'had wel wat meer uitleg van jou verwacht he mr king patato grapjeeeuuhh , Hihi …. Jij bedankt ook voor de fijne tijd en kadootjesHet was even geleden, maar gisteren een fantastische intense date gehad met deze dame. Veel meer hoef ik niet toe te voegen. Kyara is een topdame die steeds het beste van zichzelf geeft. Thx voor alles
Vandaag een trio gedaan met kyara en Veronique. Wat een ervaring! Beide dames gaven zich volledig, nemen hun tijd en maakte er een onvergetelijk half uurtje van. Een dikke aanrader
O yes zeker wetenIemand die 'kerstlingerie' al gezien?
Sowieso nog meer van dit …. Jij bedankt om steeds aan me te denken & voor de leuke kadootjes weer ! Fijn 2024 voor jou ook !!Kerst inzetten met een mooie date met deze topdame. Mooie kerstlingerie had ze aangetrokken,
Kortom Kyara is een van mijn vaste dames die ik regelmatig bezoek. Het is een fantastische dame. Fantastische uren gehad Kyara een zeer fijne kerst gewenst. En in 2024 meer van dit.
Vandaag mogen kennismaken met Kyara. Ik kan alle positiefs wat hierboven staat bevestigen. Zelden zo gepijpt geweest; likken was geweldig (en wederzijds). Beetje kinky ook. Een superlekkere en geile topper! Heerlijk!
Bedankt voor je berichtje , blij dat je het zalig vond !! Fijn weekend nog !!Vandaag mogen kennismaken met Kyara. Ik kan alle positiefs wat hierboven staat bevestigen. Zelden zo gepijpt geweest; likken was geweldig (en wederzijds). Beetje kinky ook. Een superlekkere en geile topper! Heerlijk!
Waar kan je haar mee plezieren? Schoenen en handtassen natuurlijk!Morgen ook een date met Kyara. Ik kijk er naar uit. Met wat kunnen we haar plezieren als cadeau? Pralines, bloemen, flesje?