- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/zwoele-kyara.html
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vreemd dat er van Kyara nog geen topic bestaat hier, destijds op Hookers was ze terecht veelbesproken.
Ze is een topper die al wel wat jaren meedraait, een van de vaste meisjes bij Private Girls en zeker mijn favorietje aldaar.
Of je nu gaat voor een half of heel uur, met Kyara vliegt de tijd altijd voorbij (jammer genoeg).
Blond met een mooi gebruinde huid, perfect bijgewerkte maar zacht aanvoelende borsten, tongzoenen a volonté en een van de lekkerste kutjes die ik al ooit gebeft heb.
En van de 5-6 keer dat ik al bij haar geweest ben (ben de tel een beetje kwijt), komen we bijna nooit aan neuken toe, zo zalig is beffen en pzc bij haar.
Ze is een topper die al wel wat jaren meedraait, een van de vaste meisjes bij Private Girls en zeker mijn favorietje aldaar.
Of je nu gaat voor een half of heel uur, met Kyara vliegt de tijd altijd voorbij (jammer genoeg).
Blond met een mooi gebruinde huid, perfect bijgewerkte maar zacht aanvoelende borsten, tongzoenen a volonté en een van de lekkerste kutjes die ik al ooit gebeft heb.
En van de 5-6 keer dat ik al bij haar geweest ben (ben de tel een beetje kwijt), komen we bijna nooit aan neuken toe, zo zalig is beffen en pzc bij haar.