Heerlijk, zo'n klaagtopic. Had ik even nodig. Vanmiddag/vanavond ook zoiets meegemaakt.
Ik had een afspraak gemaakt bij m'n vaste dame in een privéhuis. Voordat ik van huis ging nog gebeld of ze er was en ja, hoor. Dus ik meer dan anderhalf uur bus, trein, tram pakken om daar aan te komen. Binnenkomen, dame begroeten, afrekenen, even naar de wc... Kom ik terug, blijkt er iets gebeurd te zijn waardoor ze is verhinderd. Er is wel een ander meisje beschikbaar. Heel mooi meisje trouwens, maar ik had echt op m'n vaste waarde gerekend.
Nou ja, dan toch maar met dat meisje naar de kamer, anders is het zonde. Inderdaad bloedmooi, maar verder een drama. Ze is heel afstandelijk, neemt geen enkel initiatief, doet helemaal niet aan voorspel, houdt niet van zoenen. Echt het compleet tegenovergestelde van mijn vaste dame. Uiteindelijk dan maar snel gaan neuken, want iets anders zat er toch niet in. Wonderwel toch klaargekomen, en goed ook, maar er was pas een halfuur voorbij. Maar weer aangekleed en weggegaan en de financiën geregeld met de gastvrouw.
Nu had ik geen zin om voor een halfuurtje dat hele eind gereisd te hebben. Dus ik ben wat gaan eten, en heb daarna een ander privéhuis gebeld omdat ik zag dat een meisje waar ik vaker was geweest, er die dag ook was. Ik maak een afspraak voor tien minuten later, ik ben er op tijd, zeg voor wie ik kom en krijg te horen dat de dame nét heeft gezegd dat ze zich niet lekker voelt en naar huis gaat.
Ik keer weer onverrichterzake om (er was slechts één andere dame beschikbaar). Dan maar naar de raambuurt. Als ik dan toch in de buurt ben... Was ook alweer jaren geleden dat ik daar was geweest, dus ik was benieuwd. Daar naartoe met OV en de benenwagen - ik heb heel wat meters gemaakt; ik ben kapot. Het was nog vroeg op de avond en de bezetting was gering. Ruim de helft van de ramen was leeg. Het viel tegen.
Toen ik aan het einde van de buurt kwam, zag ik toch nog een leuk meisje zitten. Ze lachte ook heel lief, haar beetje gezicht lachtte mee. Ik dacht: dit wordt d'r! Even aan het raam besproken wat het moest kosten en wat ik daarvoor kon verwachten en even later stond ik binnen. Toen begon het gezeik: "you lie down, hurry hurry", "no time to touch me, lie down". Toen kostte het zogenaamd weer extra geld om haar lijf te mogen zoenen of likken. Uiteindelijk met veel pijn en moeite hard geworden en doggy geneukt, maar niet meer klaargekomen.
Nu onderweg naar huis, zeven uur later. Ik ben kapot van het vele letterlijke wandelen, met een flinke spreekwoordelijke kater. Ik had me de dag heel anders voorgesteld. Ik heb m'n vaste meisje gemist. Wat een contrast, die andere miepjes.