- 837
- 27/11/21
- 3.071
Ik vind een klein cadeautje wel prettig maar respect en hygiëne van de klant, het duidelijk kunnen communiceren en boeiende gesprekken belangrijker. Ik zou me niet onzeker voelen als DVP en mij afvragen of ik ernaar uit moet kijken dat hij niet verliefd op mij wordt. Hoe dan ook kan ik altijd beslissen dat ik hem geen daaropvolgende date wil gunnen. Maar, ik zat in dit vak niet om rijk te worden en niet omdat ik in geldnood zat dus je kunt mijn situatie hoogstwaarschijnlijk niet vergelijken met (misschien) 99% van de DVPs.
Als je een afspraak in wil plannen of beginnen met een enorm vraagteken of je als een loser overkomt, loop je al een grote kans dat je op doe dag zelf overkomt als erg onzeker. Een cadeau of niet, kan het niet meer schelen. De beste optie zou zijn: doe gewoon wat je prettig vindt. Als DVP, geef ik heel snel aan dat ik het contract zal verbreken zodra ik weet dat hij verliefd op mij is. Een bos bloemen en een fles wijn zouden geen kwaad kunnen zijn, los van wat de klant zegt en hoe hij zich gedraagt.
Als je een afspraak in wil plannen of beginnen met een enorm vraagteken of je als een loser overkomt, loop je al een grote kans dat je op doe dag zelf overkomt als erg onzeker. Een cadeau of niet, kan het niet meer schelen. De beste optie zou zijn: doe gewoon wat je prettig vindt. Als DVP, geef ik heel snel aan dat ik het contract zal verbreken zodra ik weet dat hij verliefd op mij is. Een bos bloemen en een fles wijn zouden geen kwaad kunnen zijn, los van wat de klant zegt en hoe hij zich gedraagt.