- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- E+ (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hilversum/9618759-kristin
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Gisteren een afspraak gemaakt met Kristin. Gevraagt of ik een pijpbeurt zonder condoom kon krijgen waarbij ik 2x mocht klaarkomen. Dat was geen probleem. Rustige vriendelijke vrouw.
Ziet er nog wel lekker uit voor haar leeftijd.
Na de financiële afhandeling en het opfrissen kon de pret beginnen. Ze begon eerst mn tepels te likken/zuigen. Langzaam ging ze naar beneden. En begon het zuigen. Het verbaaste me hoe makkelijk mijn penis in haar keel verdween. En zonder te kokhalzen of even te stoppen om adem te halen ging ze maar door. Eerste keer kwam ik al snel klaar, ze bleef nog even doorzuigen tot ik helemaal leeggespoten had. Daarna naar de badkamer om het uit te spugen en haar mond te spoelen. De tweede ronde ging wat moeizamer. Ik gaf een paar keer aan om maar beter te stoppen, voor mijn gevoel had ik al mijn kruid al verschoten. Maar ze weigerde te stoppen, en deed er een schepje bovenop. Sneller tempo, en nog meer zuigkracht, ik dacht 'hoe dan'? Ongelooflijk, de tweede keer spoot ik echt vanuit mn tenen. Echt een topper.
Haar ga ik sowieso nog een keer bezoeken als ik een pijpbeurt zoek.
Ziet er nog wel lekker uit voor haar leeftijd.
Na de financiële afhandeling en het opfrissen kon de pret beginnen. Ze begon eerst mn tepels te likken/zuigen. Langzaam ging ze naar beneden. En begon het zuigen. Het verbaaste me hoe makkelijk mijn penis in haar keel verdween. En zonder te kokhalzen of even te stoppen om adem te halen ging ze maar door. Eerste keer kwam ik al snel klaar, ze bleef nog even doorzuigen tot ik helemaal leeggespoten had. Daarna naar de badkamer om het uit te spugen en haar mond te spoelen. De tweede ronde ging wat moeizamer. Ik gaf een paar keer aan om maar beter te stoppen, voor mijn gevoel had ik al mijn kruid al verschoten. Maar ze weigerde te stoppen, en deed er een schepje bovenop. Sneller tempo, en nog meer zuigkracht, ik dacht 'hoe dan'? Ongelooflijk, de tweede keer spoot ik echt vanuit mn tenen. Echt een topper.
Haar ga ik sowieso nog een keer bezoeken als ik een pijpbeurt zoek.