Ik probeer mij hier even positief, tussen de negativiteit te wringen
, heb zelf kunnen meegenieten op de drukste Krashparty van het jaar.
De drukte werd aangekondigd, er werd zelfs afgeraden om niet deel te nemen, mocht je geen liefhebber zijn om met een grote menigte een gangbang te beleven. Dus geen reden tot klagen achteraf…
Ruim 20 geile konijntjes
en tal van leuke koppeltjes
, valt er nu nog te klagen…? Nee…, enkel dit al, it's value for money!!
Of, hoe hadden jullie het geregeld? Vaak komt het woord respect naar boven maar nog vaker ontspoort de betekenis ervan, bij menig criticasters. Maar ja, we gaan allemaal voor een betere wereld, niet dan
?
De hitte stijgt bij sommige naar het hoofd.
Komaan, we leven is een wereld vol met absurde regeltjes, dit is nu net de tegenovergestelde politiek van de Krashzone.
What the hell, enjoy freedom
!!
Of hadden jullie de ritjes, liever gechronometreerd en per volgnummer laten doorgaan?
Voor degene die het negatief hebben ervaren, is er iemand tijdens het feestje bij Max langsgegaan, om hem hierover aan te spreken?
Ik heb mijn twijfels hierover…, jawel ik respecteer jullie kritiek maar nogmaals, dit heeft niemand in de hand.
Moesten er klachten binnengekomen zijn, dan had hij daar ongetwijfeld, gepast op gereageerd.
Ja zeg mannen, wat die "drugs" betreft en zoals hierboven ook al aangehaald, om nu een flesje poppers als "drugs" te aanzien…
Een pintje bier zou ook drugs zijn, komaan zeg.
Get a life!! Leef en laat leven
.
Jammer, dat forums meer en meer gebruikt worden om mensen letterlijk de kop in te drukken
. Voor velen is bashen van een groter belang, dan het delen van hun ervaringen.
Nog zo een populair iets, de rekening maken van een ander…
, al eens aan gedacht om er dan zelf aan te beginnen??
Ik kan wel enigszins om met kritiek die werd gegeven ivm de voorzieningen, de handdoeken dat kon idd beter en er had wel een extra toilet bij gekund.
Verder was er 100% inzet, door iedereen en naar mogelijkheid, denk maar aan de drankbedeling, douches en lockers.
Als laatst wil ik het nog even hebben over, het al dan niet actief zijn van dames.
Er is niemand die gedwongen wordt om sex te hebben, alles gebeurt uit vrije wil, dus de dames bepalen zelf, wanneer en hoe vaak ze actief zijn.
Dit is overal, bij eender welke organisator of club, de hoofdregel!
Ik snap niet, hoe je bij zoveel keuze en aangeboden mogelijkheden, hierover durft te klagen.
Sorry, ik had het alleszins wel naar mijn zin,
Een geile speeltijd mogen beleven met een bevriend koppeltje
Al staande Jacky geneukt en een aantal keer gezorgd, voor een paar flinke plassen tussen haar benen
.
Sexy Susi gegeven waar ze om vroeg, mijn zaad in haar mondje gedropt
Om af te sluiten, Nina geneukt in een poesje dat overliep van het zaad
Ik had nog een kans bij Bianca
, die weer tal van mannen stond op te hitsen met haar gezichtje vol zaad en pik in haar kontje, ongelofelijk geil sletje toch
Helaas zak leeg, volgende keer liefje.
Wat!! Rip Krashzone??
Ik denk het niet
Tot spijt van wie het benijdt!
Bedankt allen