Algemeen krashzoneparties

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Here I am back in Belgium and what better way to celebrate this than a return to the Krash Party on this Lucifer night with a special welcome from Manoush present to welcome us.

The Line-up was already very appetizing: Morgane, Candy, Zaphyr, Alicia, Cathaleya, Manoush and Bianca; all of them were present, in a naughty mood and prepared for the event (special dark makeup, hellish outfits, fetters and all dressed in Lucifer horns) – some guests had also played the game with costumes perfectly on the theme.

Arriving at 8:00 p.m., the perfect timing could start the evening. It did me the greatest good to see so many regular faces but also a lot of new ones, including some very sexy and super available couples.

9:00 p.m. sharp, the magical music of the Krash which inaugurates the beginning of hostilities.

All the ladies have a great time, ideally distributed in the main part of the Loft, which allows you not to feel excluded. The couples play the game and also give each other from the beginning of the evening.

My little weakness always comes back to the beautiful BIANCA always so considerate, sociable and sexy who recognized me from afar and came directly to greet me. She hastened to let me know the news and to introduce me to them.

What is to be emphasized is the perfect complementarity between the girls all dedicated to pleasure but each with their specialties. They chat, they chat, they laugh, they challenge, they enjoy... The dream painting for any lover of games between adults.

I also discovered the small restaurant area of the Loft which is very well arranged, fresh and not bad choice. I went there 2 times during the evening.

MAX and the LOFT always concoct surprises for us at each event; It is still a fabulous discovery.

You say "Cap D'Agde" for the next edition, it already speaks to me... very interesting to discover, especially given the new little ones announced accompanied by the QUEEN BIANCA DD, the national treasure!

It's called an appointment not to be missed next Friday that I'll most certainly come back to.
 
Klopt. Maar ik heb het al meegemaakt dat ik aanschoof bij een lekkere brunette van een koppel en ze aangaf enkel zonder te neuken en sperma in haar kutje wilde. Dus er zijn dames die je dan niet zal kunnen neuken.🤷‍♂️
Tja, wederzijdse toestemming werkt in 2 richtingen, denk dat het net voor die doelgroep is dat men alle inspanningen doet

ik kom er wel vaker koppeltjes tegen die daar op kicken, net zoals in hoogstraten of Boom waar ik ook wel es kom. Tja ieder zijne meug. Ik onderga netjes mijn testje, maar trek er toch vrolijk een rubbertje rond. Voor mij is de sfeer en de kwaliteit van de koppels veel belangrijker
 
Als je vrijdag 11/10 twijfelde en er niet bij was op de Cum Olympics, wel ik verzeker jullie, dan heb je iets gemist!
Er is één grote troost, je zal geen 4 jaar moeten wachten op de volgende spelen, er werd mij al iets beloofd 😜 en er zouden nog atleten passeren…
Cum atlete Kristina 🤩🔥❤️ van de Noorse delegatie, wist zich met 44 ladingen, alvast te plaatsen voor een finale plaats.

Na afloop op de persconferentie wist ze ons te vertellen, dat ze tijdens de finale, enkel gaat voor het maximale van het witte goud😈
Ze verklapte ons ook nog, dat een eerdere bukkake van Foxxxy🥰, haar deed beslissen om deel te nemen aan deze Cum Olympics.
De juryleden hebben al aangegeven, dat ze streng zullen toekijken op het naleven van de regels, bij een volgende editie.
Er mag geen druppel zaad verloren gaan, Kristina deed het alvast uitzonderlijk💪. Als newbe sperma Slet, wist ze 44 ladingen zaad, te begeleiden tot in haar maagje🤪🥵
Volgens de jury is dit ongezien, wat dus ook terecht, haar finale plaats opleverde!

Zoals de meeste atleten het gewoon zijn, werd ook zij goed ondersteund, door een horde eerste fans, haar coach en The Joker❤️
Haar fans werden klaargestoomd, door 2 bekende uit de wondere wereld van de Krashzone, Manoushka🔥en Alicia💥
Iets later op de middag, kregen we nog extra ondersteuning van een hongerig sletje🔥
Echter de 3 sletjes, dienden zich aan de spelregels te houden, al het zaad was bestemd voor Kristina😋.
Vroegtijdige ongelukjes werden letterlijk opgevangen of rechtstreeks, aan de Noorse Topatlete doorgegeven👅🔥, waaronder ook mijn 2de lading van de middag🥵
Eén ding is zeker, de strijd voor het ultieme goud beloofd nog serieus hitsig te worden…

Heet werd het ook nog later op de avond, met de Lucifer Hotwife Gangbang, ja een dubbeltje dus🙃
Verbaasd door haar topprestatie op de middag, kon ik maar moeilijk weerstaan, aan haar zaad vragende blik in haar ogen🤩❤️‍🔥
Een beloning voor haar prestatie kon niet uitblijven, haar deurtje stond al een paar dagen op een spleetje😜. Toch mogen we weeral van geluk spreken, dat ik deze klus niet alleen moest klaren, geen beginnen aan🥵😈
Als je weet dat ze zelfs op een bepaald moment onder Morgan ging liggen, om het druipende zaad uit haar kutje op te vangen👅, dan denk ik dat we er een waardige Krash atlete bij hebben.
Om haar rol extra waardig te maken, stak ze maar al te graag haar tong uit, om nog eens een extra lading in ontvangst te nemen, van iemand die zich aan het klaar stoten was in Morgan🔥🔥
Sorry voor de gevoelige lezers maar dit is waar wij voor komen, Krash momentjes beleven🤪

Toegegeven, het was zwaar om mijn laatste reserves naar boven te halen. Toch met een zwak voor…, wist een Hotwife mijn apparaat te bespelen met haar voetjes en lukte het haar😎, Fuck das een geil wijfje!!
Nog veel zwaarder is het om alle andere sletjes, niets te kunnen bieden wegens geen voorraad meer🤷‍♂️
Maar ze zagen er wel stuk voor stuk uit, om van te snoepen, Bianca❤️‍🔥, Candy❤️, Cathaleya🥰, Manoushka😘, Alicia😜, Morgan🔥, Zaphyr💥

Onder de indruk zijnde van Kristina haar schoonheid🤩😍 en prestaties, ben ik er waarschijnlijk nog vergeten.
Krash cuties vergeef mij, zondag ga ik te biechten🙏

Bedankt allen!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan