Algemeen krashzoneparties

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb Krashzoneparties ontdekt, de laatste maand dat het nog in Brecht plaatsvond. Onmiddellijk had ik een klik met de dames, die toen aanwezig waren, het was toen een avond dat je 'geld' kon geven aan hun. Heb toen al mijn geld aan DD Bianca gegeven,..wat was dat 🔥 zei is voor mij de ideale fuckdoll 🤩. Al mijn fantasieën werden werkelijkheid.
Sinds die avond ga ik ongeveer tweewekelijks naar de parties, en iedere keer kan ik me uitleven op de vrouwen die aanwezig zijn. Voor mij is het leuk dat de vrouwen me inmiddels kennen, dat geeft een vertrouwde sfeer…
Kortom altijd een geile boel daar, en steeds voldaan naar huis..
Mijn favorietje blijft DD Bianca, altijd dol op 💦💦💦
Top organisatie!!
Idd echt een topper DD Bianca👍😍

Hoi, even een praktische vraag.
Hoe verloopt de aanmelding voor één van de parties bij KZP ? Is dat je aanmelding last minute bevestigd krijgen ?
Ik wil vrijdag graag naar de Bukkake met Xenia. Via de website heb ik mij inmiddels twee keer aangemeld (vandaag 2e keer), en vorige week heb ik ze een vraag gesteld via hun contactformulier. Tot nu toe geen reactie op geen van de 3.
Kom van ver dus ga niet op goed geluk van Drenthe naar Antwerpen, of laten ze je gewoon binnen als je niet op de lijst staat ?
Thx.

Terug
Bovenaan Onderaan