2023, werd meer dan goed ingezet met de legendarische nieuwjaarsdrink van de KrashZoneParties
, vrijdag gingen we voor de afsluiter van een meer dan geslaagd feestjaar. Een afsluiter die enkele dagen voor het feestje nog een verrassende wending kreeg, een vriendin vroeg me om haar te vergezellen, dit totaal onverwacht
.
Om eerlijk te zijn het doet iets, om de entree te maken als koppeltje, een totaal andere ervaring, die we zeker nog zullen herhalen!
De club was nieuw voor haar maar al snel was de klik gemaakt, het ijs werd gebroken aan de bar en al even snel werd duidelijk dat ik hulp nodig had om aan haar verlangens te voldoen.
Nu voor die hulp, kon ik gelukkig rekenen op Krashers, alleen de klus klaren, was geen optie geweest en dit was ook zeker de bedoeling niet, delen is toch zoveel leuker
.
Er volgde een meer dan geslaagd eerste feest uurtje onder ons, met nog 3 aanwezige heren.
Eentje was me voor met zijn donatie, dus het was vlotjes binnenkomen, tja ieder zijn ding maar ik vind dit gewoonweg zalig, waarom zou ik mij hierover schamen!
Gentle as we are, vroeg ik haar netjes waar ze de volgende lading wenste, resultaat een druipend kutje!
Rust was welgekomen
maar duidelijk nog niet voor haar, ze liet zich nog geruime tijd gebruiken door een aardig groepje.
Ondertussen gegaan voor een douche momentje en een rondje in het centrale gedeelt, stuite ik daar op een zeer gewillige Fuckslut Jacky
, er volgde een dansact aan de paal.
ik werd aardig opgegeild door Jacky, wat een figuurtje
, dus voor mij terug een staande paal. Ze nodigde uit, door haar kontje naar achter te duwen, begrepen taal zonder woorden maar wel onder luid gedreun uit de boxen, geweldig!!
Over een sletje gesproken, dit is er mij echt eentje en ze geniet er zichtbaar van.
Haar man vertelde mij , dat ze kort daarvoor nog een zwempoging had ondernomen in een ondiepe plas van haar eigen squirt en wat ladingen zaad
.
Ja, alles moet kunnen op een Krashparty
.
Jammer genoeg moest ik het deze keer zonder mijn makkers van de stichting doen maar kreeg toch waardering van Jacky, we slaagden erin, haar 4 keer te doen squirten!!
Beetje plak boel…, dus maar snel even douchen, een praatje met de vriendin en een rondje lopen.
Candy
, trok mijn aandacht, ze zat gehurkt een aantal palen af te zuigen, niet veel later ging ze liggen en kronkelde met haar benen.
Een duidelijke boodschap die werd begrepen, rubbertje om en neuken maar.
Plots kreeg ik versterking van een koppeltje, de dame ervan
, begon het klitje van Candy te bespelen met een flink uit de kluiten gewassen vibrator, waarvan ikzelf het genot mocht ervaren tegen mijn eikel
, een totaal nieuwe maar zeer geile ervaring!
Toegegeven, het is allemaal een beetje een kwestie van geluk, op het juiste moment, op de juiste plaats, denk ik dan…
Met nog altijd voldoende munitie in de zak, trok ik terug naar de douche, met het oog om Bianca even te aaien
.
Helaas te druk op dat moment, volgende keer beter
, wat een geil sletje toch!!!
@Ikzetmijneerstestapjes, ik was getuige van jou poging bij Bianca, maak je geen zorgen man, niemand kijkt hier raar van op, het overkomt iedereen, volgende keer lukt het heus wel
.
Mijn oog was terug gevallen op Candy
, die de zetel als comfort zone had uitgezocht, nu het was niet om uit te rusten. Omringd door een groepje mannen, wachtte ik geduldig mijn beurt af en dat geduld werd beloond.
Ze wist verdomd mijn lul te bespelen, heel uitdagend met haar vingers spelend rond haar tong, werd duidelijk waar ze mijn lading wou, recht in het mondje
.
Door al die plagerijen en dat geile gedoe, had ze ervan, met het zaad druipende van haar kin en uit haar mondhoeken, bleef ze nog gulzig nazuigen
.
Ik had gerust nog pogingen willen ondernemen om de rest van de dames ook te plezieren maar helaas, mijn stok had geen slagkracht meer
, mijn tong daarentegen.
Nee, geen kutjes likken, dit laten we over aan de liefhebbers maar gewoon wat socializen.
De boel wat afkijken, kan ook heel leuk zijn, vooral als Cathaleya aan haar acrobatentoeren begint
, zoals we van haar gewoon zijn was ze in olympische topvorm.
Vraag mij niet waarom maar als ik haar zie, dan denk ik altijd, was dit maar mijn buurvrouw, wat een guitige en geweldige meid
.
Meer dan tevreden, dus feestjaar voldaan en leeg afgesloten, de vriendin daarentegen…, ook tevreden natuurlijk maar vol afgesloten
.
Aan iedereen, Max
, alle Bunnies
, de Club's
en Krashers, een welgemeende dank voor de leute van het afgelopen jaar!!!
Gelukkig staat 2024 voor de deur.
Prettige feestdagen!!