Het zag er vorige week, heel de week niet goed uit
. Redenen, ik kon normaal vrijdag niet aanwezig zijn op het feestje van Thekrashzone.
Duimen en fingers crossed, brachten geluk. Yes, ik kon er wel bij zijn!!!
Sorry maar ik kan niet anders zeggen dan dat het weeral een geweldig feestje was.
Juliette was formidabel bij binnenkomst, gekleed in een Harley Quinn pakje, inclusief baseball bat, later bleek dat deze echt wel een doel had
.
Net voor ze aan het echte werk begon, was niet alleen haar genot al duidelijk zichtbaar maar er achtervolgde haar nog iets…
Er stak een butt plug in geile hottie haar kont, deze projecteerde "Fuck Me" op de vloer, mee met het ritme van de vibratie, echt zotte boel dus
en voor velen ongezien!
Tijdens de volledige duur van de party, was ze vrijwel altijd gevuld in al haar bruikbare gaatjes en is het continu pompen en verzuipen
. Wat is het toch bijzonder geil om haar rechtstaand te neuken, terwijl ze op een barkruk zit met de beentjes in de lucht, dit samen met luid opzwepende beats uit de speakers
.
Juliette haar act's zijn werkelijk een uitzonderlijk fenomeen, dit werd op het einde nog maar eens bevestigd.
Ze trakteerde ons op the Ultimate Performance
, in samenwerking met de baseball bat!!
Alle verbeelding laat ik aan jullie over maar dat was voor mij en ik denk voor iedereen, ongezien en fucking
.
Bij de vorige editie had ik eigenlijk iets te weinig aandacht gegeven aan Candy.
Ja, je kan jammer genoeg niet ieder dame trakteren op een portie
maar deze keer heb ik haar toch kunnen geven, waar ze naar verlangde. Het is opmerkelijk en zeer opwindend hoe ze geniet wanneer haar mondje gevuld is en als de traktatie er aan kwam wist ze van geen ophouden, alles moest ze hebben.
Geef nu toe, met een gezichtje en mond vol zaad, zijn ze nog een pak geiler
.
Net hiervoor was ik mijn voorraad bijna kwijt aan een dame met lang zwart haar, ik had haar nog niet eerder gezien maar ze was al enige tijd aanwezig, vooraleer ze zich gaf op de matras. Blijkbaar ook een dame met een pak ervaring, ik moest serieus afremmen of Candy had haar deel niet gehad, het had ook niet fair geweest van mij
.
Bianca en haar vriend waren ook weer part of the game en het spel dat spelen ze leuk en op hun gekende manier. Ze was weer heel uitdagend en bijzonder geil maar vooral zeer slutty
. Toen ik even naar de douche ging, zag ik hoe ze zich als een echte slet gaf voor een bukkake in de toiletten
.
Een sympathiek koppeltje, spijtig dat mijn Frans niet voldoende is om er een babbeltje met te doen maar gelukkig speelt gesproken taal in de sex niet veel rol…
.
Zoals HannesDgr hier ook al aangaf, Mops ook van de partij maar deze keer niet om actief deel te nemen. Is dit jammer, ja in zekere mate wel natuurlijk maar ze maakt alles goed met haar sympathie en vrolijkheid.
Mijn ogen beginnen spontaan te fonkelen wanneer ik haar zie. Met haar uitstraling en drive om op een bijzondere manier door het leven te gaan, kan ze erin slagen om hem terug op slagkracht te brengen, dit zonder aanrakingen. Dus zoals HannesDgr het ook een beetje verwoord, keuvelen met Mops is meer dan leuk
.
Wat me opvalt, is dat er steeds ook meer koppeltjes aanwezig zijn en daarbij bovendien nog heel sympathiek zijn, dus dit komt de sfeer alleen maar ten goede.
En sfeer die was er, met dank aan iedereen die aanwezig was!!
Als ik iedere werkweek op deze manier kan afsluiten, dan teken ik met plezier voor 10 jaar langer werken
Volgende vrijdag 24/03 beloofd weer een knaller te worden, benieuwd wat Juliette en Foxxxy Vixen weer als verrassing gaan hebben.
Later meer…