bungabunga
Newbie
- 9
- 24/02/23
- 24
De dame met lang zwart haar ..............simply me
xxxx
Sara van Bunga Bunga
xxxx
Sara van Bunga Bunga
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAh zie je wel, ik dacht het nog maar durfde het niet direct te vragen. Is bijna een jaar geleden dat ik jou gezien had. Vorig jaar in april had ik mijn eerste gb ervaring bij jullie, met serieus knikkende knieënmaar ze hebben mij daar toen zeer goed opgevangenDe dame met lang zwart haar ..............simply me
xxxx
Sara van Bunga Bunga
whole bags, if you want you can take them homeLiggen daar eigenlijk condooms op dat soort parties of moet je die zelf voorzien als je niet bare wil gaan
And I always knew that your name is BiancaDe dame met lang zwart haar ..............simply me
xxxx
Sara van Bunga Bunga
Vrijdag juist de leukste feestjesIemand verslag van gisteren? Had er zo graag bij geweest. Kan nooit op vrijdag maar wat zijn dit 2 topvrouwen
Top grietHoi, ik was inderdaad de dame met Buddha Tattoo op mij bil... Bo Cremer.
Ik was gewoon even langs gekomen om dag te zeggen tegen mijn vriendjes en vriendinnetjes. Ik was ook vrij laat op de avond daar ik een stevig diner vooraf had, wat me niet zo bevallen was om nadien nog in de stemming te komen...
Is Mops een van de krashzoneparty bunnies? Of zijn er ergens foto's van haar?Voor degene die van dogging houden, wie kent ze niet, de Dogging Missions van Killergram.
Gelukkig moest je afgelopen vrijdag, hiervoor niet het kanaal oversteken met dit barre weer maar konden we weeral rekenen op TKZP en the ultimate dogging slut Mops.
Vooraf netjes alle nodige info verkregen ivm de locaties en de regels. Wat regels…?? Ja die moeten er natuurlijk zijn maar regels nee, dat is buiten Mops gereken, dit is echt een taboeloos sletje!!!
Nu niet dat ik dacht al alles gezien te hebben maar dit! Absoluut, dit was voor mij echt ongezien en een bangelijk spannende en zeer geile bedoeling.
Over het aantal aanwezige mannen, dit mochten er meer zijn maar daar zat ongetwijfeld het zeer slechte weer voor iets tussen, gelukkig kon er overdekt gespeeld worden️️.
Mops hunkerde zoals een onvervalste spermaslet, naar een echte bukkake met heel veel zaad voor haar gezicht en mondje maar ook haar kutje zag ze graag druipende!
De eerste ronde heeft ze haar porties wel gehad, alhoewel voor zo een sletje is het nooit genoeg.
Dus op de weg naar meer, stuitte ze op een bende truckers die hun zware werkweek aan het afsluiten waren met het nodige bier. Even tijd voor een rondje provoceren, want ik schreef het al, ze is totaal taboeloos. De regen was nu even geen probleem het toneeltje speelde zich af in een lege container.
De taal was geen barrière voor een hoopje plezier, de gasten boden spontaan bier aan en hun gastvrijheid werd beloond met een geil showtje van Mops.
Ja zelfs haar kutje kreeg dorst naar bier, hup flesje erin, goed schudden voor gebruik en de perfect pint met schuimkraag, stroomde uit haar kutje, met natuurlijk grote hilariteit onder de truckers.
De harde werkelijkheid stak nog maar eens de kop op, hoe schandalig deze mensen worden uitgebuit, toen ze begonnen te pingelen over de prijs. Uit respect vernoem ik geen bedragen maar wees gerust, wij behoren tot de groep gelukkige mensen.
Mops heeft ze in ieder geval een moment van geluk bezorgd maar nu even genoeg van die liefdadigheid. Op haar menu stond trouwens nog altijd zaad!!
Om de pingelende truckers van haar af te slaan, even snel verkassen naar een andere locatie.
Wat we daar met haar nog mogen beleven hebben, ik ga kort zijn, Mops jij bent de ultieme Dogging slet!!!!
Deze belevenis staat voor eeuwig op mijn netvlies gebrand en het beloofd nog geiler te worden. Een paar zeer goede vriendinnen van haar, willen ook zeer graag ten tonele verschijnen.
Voor meer info, geen pb aub, wel via de website.
TKZP, 1000x
Up to the next dogging adventure!!!
Laat ons zeggen, Mops zorgt mee voor de sfeer en ietsjes meer dan de gewone gezelligheid,Is Mops een van de krashzoneparty bunnies? Of zijn er ergens foto's van haar?
Te koud daarvoor nuVanavond ander event outside dogging
Verslag Morgen!
Leuk om te lezen, dat het naar je zin was maar 1 passage uit jou review vind ik persoonlijk een beetje onduidelijk:Net terug van KZP in Boom
Wat was me dat voor een geile bedoening...
1ste keer Buddha en KZP
Dus stilletjes aangesloten bij de sessies aan het ronde bed waar Bianca zich volledig liet gaan, wat een geile dame is me dat.
Voor over gebogen en genomen, damn ik had ze kunnen blijven door rammen, geen geshow puur genot bij deze kanjer en alles onder het goedkeurend oog van haar vriend, mega sympathieke kerel
Op het andere bed lag Juliette, altijd leuk als je met een dame bezig bent en je ziet de andere dame volledig bezig in actie. Dus ja, plaatsje afstaan aan een mede banger, vlug nog een bedank kusje richting Bianca en hopsekee naar dat andere bed.
Juliette, my dear van welke planeet kom jij?
Ok, t was een From Dusk Down feestje, maar zo heftig
Juliette geplezierd, beurt afgewacht zoals het hoort, ja als je mee leest, je was de enige ambetante,maar tevens grappigste (voor ons toch, niet vr de dames) we vroegen ons af wat je geslikt had, buiten de dames hebben we hartelijk moeten lachen met jou (next time ga nr een dame van plezier en betaal ze voor 3u voor jou alleen)
Terug naar Bianca, oeps, op naar Mops die was er plots ook bij, oeps terug naar Juliette, wat pijpt ze toch lekker diep en heeft ze het ook graag diep, onverzadigbaar deze "spetter". Sorry voor de woordkeuze Babe
Plots koppeltje, blonde grote dame in de hoek van de club, en ja Bianca was er plots ook terug met haar vriend, het was wel niet easy, ik denk dat we met 7 personen op een dikke vierkante meter stonden, maar ja ik gleed eerst bijna op men gezicht, evenwichtsstoornis, maar dan toch terug lekker binnen gegleden bij Bianca terwijl haar vriend, de blondine, beukte kon ik opnieuw genieten van deze geile dame.
Maar nee, het was nog niet gedaan. Juliette was nog steeds bezig, dus nog eens aangesloten en haar lekker geneukt om ondertss Bianca nog wat in het oog te houden en haar men lading te geven over haar prachtige borsten en de overschot in haar mondje.
Beste dames, mede bangers Merci beaucoup pour cette après midi super middag gehad en binnenkort nog van dat pleeeaaasseee
feestjes duren tot 16u, blij dat ik tot het einde ben gebleven
New in town but je sais ce que je veux dans l'avenir
Waarom was volgens jou Juliette de enige ambetante en niet de grappigste voor de dames?Juliette geplezierd, beurt afgewacht zoals het hoort, ja als je mee leest, je was de enige ambetante,maar tevens grappigste (voor ons toch, niet vr de dames) we vroegen ons af wat je geslikt had, buiten de dames hebben we hartelijk moeten lachen met jou (next time ga nr een dame van plezier en betaal ze voor 3u voor jou alleen)
Men review is volledig mis verstaan, niemand was ambetant buiten 1 persoon die tjaa toch wel opdringerig was.Leuk om te lezen, dat het naar je zin was maar 1 passage uit jou review vind ik persoonlijk een beetje onduidelijk:
Waarom was volgens jou Juliette de enige ambetante en niet de grappigste voor de dames?
Begrijp ik het ook goed, dat je het bij de laatste zin uit dit citaat, op een man bedoelde? De sfeer onder de mannen was volgens mij prima, niet?
Dat de ene al iets langer nodig heeft dan de andere is volkomen normaal, opeisen is moeilijk goed te keuren en zal ook niet getolereerd worden maar liefst een gangbang zonder eierwekkers aub.
Ivm jullie vraag wat Juliette geslikt had. Ja, zaad natuurlijk en daar wordt ze nu eenmaal zeer wild van en wij zeer vrolijk.
Even serieus en geloof mij, Juliette is altijd zo! Dit ervaar ik na ongeveer 7 gangbang's met haar, nog steeds en dit was ook zo op mijn eerste feestje met haar.
Ze is enorm speels, zeer spontaan en maakt in niemand een onderscheid. Wat mij betreft maar dat was misschien al duidelijk, mag ze net hierdoor, verdienstelijk plaats nemen op de hoogste trede van het podium!
De Krashzone biedt ons steeds ware pareltjes aan en ze verdienen echt allemaal een plaatsje op het podium maar er is maar 1 iemand die vanboven kan staan.
Hopelijk hangen ze mij hier nu niet aan de schandpaal en heb ik hierdoor mijn kansen niet verkeken.
Maar om even terug te keren naar het begin, leuk dat je het naar je zin had, dus we gaan elkaar nog zien.
Kan gebeuren, mooi rechtgezet .Men review is volledig mis verstaan, niemand was ambetant buiten 1 persoon die tjaa toch wel opdringerig was.
Ik heb met enkele personen een praatje gemaakt, super chille sfeer.
Yuliette was zeker niet ambetant en had zeker niks anders geslikt dan zaad.
Zal men post verwijderen, zodat er geen misverstanden meer zijn of nog bijkomen
Next KZP zal ik zeker aanwezig zijn, positive vibrations only