TOP, dank je wel ik hou de agenda in de gaten.Ruimte is er achterin en lockers voldoende aanwezig![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTOP, dank je wel ik hou de agenda in de gaten.Ruimte is er achterin en lockers voldoende aanwezig![]()
@Shelby
Tal van actieve koppels?
Was er nog een locatie op het zelfde terrein ??? Zat ik in de foute overigens koude tent?
Het lijkt wel of ik op een andere party was....
Er was wel geteld 1 nederlands koppel aanwezig met nochtans heel wat bang ervaring, dat passief bleef omdat iedereen bare neukte en ze niet wilden meedoen aan dit Russisch Hiv-roulette.
5 meiden: waarvan fanny meer niet actief deelnam dan wel.
De rest was erg actief, maar de helft was zonder enige vorm van interactie..
Keuze tussen 5 drankjes & 2 broodjes, flauwe dj-set & binnen aan de bar moet je door een walm van rook voor je terug naar de lockers kan...
Dit was zowel op deze locatie (Milfs@the bar) - als voor krashzone(eerder in de loft) alweer een erg teleurstellende party. Mij zien jullie dus niet meer. Diest was nochtans erg makkelijk.
Maar zowel in Buddha als in Eroxx beleef ik veel meer plezier voor minder €, het wat verder rijden heb ik er dan voor over.
Afsluiten met een positieve noot. Voor de barelovers lijkt me dit wel een speelparadijs. Ze kunnen hier vlot overgaan van het ééne gaatje naar het andere & doorgaan naar t 3de én maar blijven wisselen...
Inderdaad en de dames de schuld geven.En nadien komen ze zagen over eventuele SOA's.![]()
Er gebeuren wel meer toestanden waar ik me vragen bij stel.Ik was ook op deze zielige vertoning. Ik ben geen bare neuker en neuken met condoom was blijkbaar niet mogelijk. Na een uurtje ben ik weer opgestapt. zonde van de verre heen en weer reis en .............het geld !!