Algemeen krashzoneparties

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De volgende "Krashzone Party" zal plaatsvinden in Cocoon Club (zondag 2 maart). Ik ben om veel redenen geen fan van deze club, maar ik voel me al heel lang aangetrokken tot deze KrashZones. Vooral omdat Bianca en Cathaleya aanwezig zouden zijn. De eerste ken ik van de GB bij 2BeClub, de tweede ken ik alleen van reputatie, en het is erg goed. Wie van de gebruikers van dit forum zal aanwezig zijn?
KrashZone Party in Cocoon club

De volgende "Krashzone Party" zal plaatsvinden in Cocoon Club (zondag 2 maart). Ik ben om veel redenen geen fan van deze club, maar ik voel me al heel lang aangetrokken tot deze KrashZones. Vooral omdat Bianca en Cathaleya aanwezig zouden zijn. De eerste ken ik van de GB bij 2BeClub, de tweede ken ik alleen van reputatie, en het is erg goed. Wie van de gebruikers van dit forum zal aanwezig zijn?
KrashZone Party in Cocoon club
Welke redenen dan?

Welke redenen dan?

De redenen: de Cocoon heeft de slechte gewoonte gekregen om evenementen aan te kondigen die niet overeenkomen met de werkelijkheid als je er eenmaal bent. Als je het clubforum leest, lijkt elk evenement veel mensen te trekken, maar laten we het een reclametechniek noemen. De klantenkring helpt niet mee om de club een goed imago te geven (Sint-Joost, dat is iets...).

Op dit forum, net als op het Franstalige forum, wordt dit evenement niet vermeld, ook al is het een KrashZone Party (verrassend vind ik). Zelfs de namen van de deelnemers verschijnen niet, hoewel ik er twee herken. Deze vrouwen zijn succesvol en het niet duidelijk aankondigen van hun deelname lijkt mij op zijn best een vergissing.

Mogelijk baseer ik dit op oude ervaringen en verhalen van deelnemers. Ik wacht dus tot iemand, onafhankelijk van de club, mijn ongelijk kan bewijzen, zonder dat het mij 150 euro kost.

De redenen: de Cocoon heeft de slechte gewoonte gekregen om evenementen aan te kondigen die niet overeenkomen met de werkelijkheid als je er eenmaal bent. Als je het clubforum leest, lijkt elk evenement veel mensen te trekken, maar laten we het een reclametechniek noemen. De klantenkring helpt niet mee om de club een goed imago te geven (Sint-Joost, dat is iets...).

Op dit forum, net als op het Franstalige forum, wordt dit evenement niet vermeld, ook al is het een KrashZone Party (verrassend vind ik). Zelfs de namen van de deelnemers verschijnen niet, hoewel ik er twee herken. Deze vrouwen zijn succesvol en het niet duidelijk aankondigen van hun deelname lijkt mij op zijn best een vergissing.

Mogelijk baseer ik dit op oude ervaringen en verhalen van deelnemers. Ik wacht dus tot iemand, onafhankelijk van de club, mijn ongelijk kan bewijzen, zonder dat het mij 150 euro kost.
Helemaal mee eens, vroeger was dit een topclub (spreek van meer dan 10 jaar terug) maar sinds overname blijf ik om dezelfde reden weg. Krashzone heeft enkel een locatie nodig dus dit feestje zou wel correct moeten zijn, ze kondigen het ook aan in hun Telegram kanaal. Ik vind het ook wel raar dat er geen namen gegeven worden deze keer - vroeger stond dit op de affiches. Goeie herinneringen aan deze feestjes in Club Divine...

Met de Cocoon is een heel eenvoudige test uit te voeren: drink op de dag van een evenement een drankje in een bar, een snackbar of op een terras met uitzicht op de club en kijk wie er binnenkomt... Onmogelijk om te liegen

Good morning,

Unless I'm mistaken, the Krashzone parties announcements have always taken place.

It is also a that this can take place in Brussels.

I'm skiing at the moment, I couldn't take part.

The Cocoon on a Sunday during the day will be safe.

So, take advantage...

Based on the flyer, the Bunnies are known and recognized by everyone

Have fun and give us a nice feedback

Good morning,

Unless I'm mistaken, the Krashzone parties announcements have always taken place.

So, take advantage...

to avoid misunderstandings : Can you please tell us which girls are present today ?

Good morning,

So, take advantage...

Make no mistake: it is not the organization that is called into question (KZP has always had very good reviews), but the place. The Cocoon is accustomed to sometimes deceptive methods.

Terug
Bovenaan Onderaan