Wat betreft zijn taalvaardigheid heeft hij nog een weg te gaan.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenElectrische stoel was zo slecht nog niet.
Nee dat was Foxy of Isaura.Is dat die meid die onder de tatoeages zit, waarmee je wel eens in EC was?
Ongetwijfeld, maar het nadeel van een uitgevoerde doodstraf is dat er bij een vonnis op basis van valse verklaringen of verdraaide feiten er niets meer ongedaan gemaakt kan worden.Guillotine is minder foutgevoelig en zuiniger met energie...
Ja ze heeft zich goed in het tv wereldje weten te werken. Sucesvoller dan haar muziekcarriere. Die begon in Barry Hay's ontdekking Bad Candy. Vervolgens snel uit deze meidenband en verder gegaan als Elle Bandita. Heb haar gezien op een festival. Haar repertoire was niet zo aan mij besteed.Raven is wat mij betreft één van de leukste tv-persoonlijkheden, oprecht en lekker direct, daarnaast is het ook nog eens een geweldige muzikant.
Ik zag them voor het eerst rond 2006 die toen nog solo met gitaar en drummachine optrad, slechts gekleed in hotpants en pasties. Later heb ik them nog vele malen gezien met o.a. The Riplets, daarna weer met band als Ella Bandita en uiteindelijk met Dool. Toevalling gisteren nog het live album gekocht van hun show in Armenius waar ik zelf ook bij was.Sucesvoller dan haar muziekcarriere. Haar repertoire was niet zo aan mij besteed.
Of Chica la RoxxxNee dat was Foxy of Isaura.
Er zitten toch wel wat draadjes los bij die twee. Als je zelfs een stoffelijk overschot in de woning laat liggen...
Ook apart dat een man die het maatschappelijk / financieel helemaal heeft gemaakt juist op zoek was naar gore gewelddadige gekkigheid in de marge.Ik ken ook andere mensen die heel even hebben samengewerkt; staan perplex van de ziekelijkheid die hier te pas kwam. Bah.
SM komt in alle kringen voor (hoe groter de geest, hoe groter het beest) maar dient bij voorkeur met betrouwbare figuren in een betrouwbare omgeving te worden uitgevoerd.Ook apart dat een man die het maatschappelijk / financieel helemaal heeft gemaakt juist op zoek was naar gore gewelddadige gekkigheid in de marge.
Heel vaak is het dan zo dat als zo iemand een leidinggevende functie heeft, met het spel juist gedomineerd wil worden.Ook apart dat een man die het maatschappelijk / financieel helemaal heeft gemaakt juist op zoek was naar gore gewelddadige gekkigheid in de marge.
Het schijnt dat hitler een hele gezellige tafelgenoot en attente vriend was en Stalin een echte familieman. ook slechte mensen hebben vrienden die ze anders kennen. Niemand is alleen maar slecht.Koppel hoort levenslange straf en 25 jaar cel eisen voor moord op twee mensen
Koppel hoort levenslange straf en 25 jaar cel eisen voor moord op twee mensen
Als het aan het Openbaar Ministerie (OM) ligt, moet de 52-jarige Bill C. levenslang de cel in voor twee moorden. Zijn 34-jarige vriendin Sharona de J. hoorde vrijdag 25 jaar cel tegen zich eisen.www.nu.nl
Daar heb ik ooit mee samengewerkt he? Ongelofelijk dat zij/hij dit heeft gedaan. Blijkbaar doet drugs je intelligentie slinken...
Daar is ook helemaal niets op tegen maar een man in zo'n positie hoeft het niet in de marge op te zoeken bij wat halve gare aso's.
Idd, of topic sluitenMisschien is het beter om dit in een ander topic te plaatsen, want dit topic gaat over een stel die 2 kerels hebben vermoord. Dat is erger dan de boel besodemieteren via dating apps om credits te verdienen.
Zoveel is duidelijk, het was ook meer om te duiden dat er van die lui zijn met een kronkel in hun hoofd, waarbij het een enkele keer te ver doorschiet, zoals hier.Misschien is het beter om dit in een ander topic te plaatsen, want dit topic gaat over een stel die 2 kerels hebben vermoord. Dat is erger dan de boel besodemieteren via dating apps om credits te verdienen.