Recensie Kleo, Deventer 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Genietend Lid

Wandelaar
62
18/07/23
91
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3378677-kleo
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze keer had ik zin in een kortere non-GFE date met een lekkere jongedame.

Kleo gevonden op Kinky en er werd vlot gereageerd. Het contact verliep verder ook prettig, er werd snel en duidelijk gecommuniceerd. Ik kreeg ook al vrijwel direct het volledige adres met huisnummer door. Best apart.

Aangekomen in Deventer kon ik de auto gratis en vrijwel voor de deur van de flat parkeren.

Toen ik haar voor het eerst in haar mooie ogen keek, wist ik direct dat het een goede date ging worden. Ze is de dame van de foto's. Ik vond haar er in het echt nog beter uitzien, want ze heeft ook een lekkere uitstraling. Vlot, wakker, geil, speels en sexy.

Pijpen laat ik bijna altijd zonder condoom doen, maar dat was €50 extra en daar had ik deze keer geen zin in. En het was ook niet per sé nodig, want haar pijpkunsten zijn prima!
Moest me echt inhouden om niet direct het condoom vol te schieten.

Dus dan maar snel over op neuken in standje missionares, aangezien ik maar 1x mocht klaarkomen. En dat was ook top! Ik mocht haar mooie kutje heerlijk goed hard doorpalen.
Daarna doggy en dat was ook geil. Al was het alleen al door het fantastische uitzicht op haar mooie billen. Ik was ondertussen zo gruwelijk aan klaarkomen toe en had me al lang moeten inhouden. Dus nadat ik haar in standje missionares weer lekker hard mocht neuken kwam ik heerlijk klaar.

Wat mij betreft een prima dame. In ieder geval voor hetgeen waar ik voor kwam. Dat wil zeggen, een korte non-GFE date. De rest kan ik dus niks concreets over zeggen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan