Recensie Africandoll, Herselt 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nynuby

Wandelaar
40
27/10/22
13
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
Gigantisch
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/african-doll.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week een bezoek gebracht aan Africandoll.
Bij binnenkomen zeer lief met veel knuffelen en zoenen in men armen op het bed. Dan laat ze de verassing tussen haar benen zien en ja die is gigantisch.
Haar uitgebreid gepijpt tot ze vroeg of ze me mocht nemen.
Begonnen in doggy op de rand van het bed en kan zeggen dat je die voelt binnenkomen. In het begin traag maar na enkele minuten was het al beuken. Daarna van standje gewisselt, ben nog nooit zo hard genomen geweest.
Voelde het dagen later nog. 😁

Ze is niet super vrouwelijk maar wel verzorgd en doet er alles aan om vrouwelijk over te komen.
Wie een zachte ervaring zoekt is hier aan het verkeerde adres denk ik al is ze super lief.
Ze houdt ervan om door te neuken met die echt enorme paal van haar. Eenmaal hard is dit toch de grootste die ik al zag. (Ik denk groter dan Mirela Roche)
Ze vroeg me om gespoeld te zijn en ik ben blij dat ik dit deze keer een paar keer extra heb gedaan. 😅

Ze maakt het uur ook vol.

Herhalingsgevaar is zeer groot.

Vorige week een bezoek gebracht aan Africandoll.
Bij binnenkomen zeer lief met veel knuffelen en zoenen in men armen op het bed. Dan laat ze de verassing tussen haar benen zien en ja die is gigantisch.
Haar uitgebreid gepijpt tot ze vroeg of ze me mocht nemen.
Begonnen in doggy op de rand van het bed en kan zeggen dat je die voelt binnenkomen. In het begin traag maar na enkele minuten was het al beuken. Daarna van standje gewisselt, ben nog nooit zo hard genomen geweest.
Voelde het dagen later nog. 😁

Ze is niet super vrouwelijk maar wel verzorgd en doet er alles aan om vrouwelijk over te komen.
Wie een zachte ervaring zoekt is hier aan het verkeerde adres denk ik al is ze super lief.
Ze houdt ervan om door te neuken met die echt enorme paal van haar. Eenmaal hard is dit toch de grootste die ik al zag. (Ik denk groter dan Mirela Roche)
Ze vroeg me om gespoeld te zijn en ik ben blij dat ik dit deze keer een paar keer extra heb gedaan. 😅

Ze maakt het uur ook vol.

Herhalingsgevaar is zeer groot.
Groter dan paloma?

Terug
Bovenaan Onderaan