Klanten zonder respect

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is voor mij niet vanzelfsprekend ik ben invalide verklaard door mijn mentale en fysieke toestand waardoor ik geen normale job kan doen

Ja dan is de seksbranche echt niet een safe haven voor jou. Je staat als ik zo lees op sommige dagen gewoon niet sterk genoeg in je schoenen, en moet dit dan ook gewoon niet doen.
 
Is gewoon part of the job en gaat ook niet veranderen. De seksbranche is misschien wel ook de branche met de meeste risico's. Zeker niet voor iedereen bestemd.
 
Onverzorgde mannen, mannen die geen grenzen kennen die blijkbaar ook nog SOA's verspreiden... Je hebt geen geluk gehad qua gasten.

Ik sluit me bij m'n voorgangers aan, ga goed bij jezelf ten rade of dit vak iets voor je is. Helaas heb je altijd te maken met klootzakken dus het is wel van belang sterk in je schoenen te staan om je eigen grenzen aan te geven.

Sterkte met de situatie en mocht het geestelijk weer goed gaan en je iets in de branche willen doen, overweeg eens een goed privéhuis
 
Dat is voor mij niet vanzelfsprekend ik ben invalide verklaard door mijn mentale en fysieke toestand waardoor ik geen normale job kan doen
Maar sekswerk kan je wel gewoon? Dat is ook fysiek inspannend en heeft klantcontact, gevoelsmatig moet er dan toch ook wel een andere job voor je te vinden zijn?

Of bedoel je dat je door wetgeving geen normale job mag doen, voor behoud van een uitkering of zo? In dat geval wil ik je wel waarschuwen dat als je in een vergund privéhuis zou gaan werken, je niet zwart zal kunnen werken daar.
 
Maar sekswerk kan je wel gewoon? Dat is ook fysiek inspannend en heeft klantcontact, gevoelsmatig moet er dan toch ook wel een andere job voor je te vinden zijn?

Of bedoel je dat je door wetgeving geen normale job mag doen, voor behoud van een uitkering of zo? In dat geval wil ik je wel waarschuwen dat als je in een vergund privéhuis zou gaan werken, je niet zwart zal kunnen werken daar.
Bedoel je dat ze geen invalide mensen aannemen in prive huizen?

En daar Ja is idd door een te laag fod-inkomen en bewindvoering idd dat ik ben moeten beginnen met zwart werken in prive ontvangst maar heb er dus nu enorm spijt van en hoop dat er eens iets uit de bus komt om op een veiligere manier te kunnen bijverdienen
 
Bedoel je dat ze geen invalide mensen aannemen in prive huizen?
Wat ik bedoel is, als jij zou gaan werken bij een legaal privéhuis, dan zullen de belastingdienst en overheid er in principe achter komen dat jij werkt.
 
Ik heb een vraag maar echt serieus, hoe komt het dat zoveel klanten weinig respect tonen? Is het door de stigmatisering van dit vakgebied? Want sorry dat ik het zeg maar ik verlies ook mijn respect naar klanten toe omdat ze mij precies zien als een stuk vuil vanaf ik opkom voor mijn eigen, ben ik een vuile hoer, dikke koe, dik varken zo van die dingen zelfs als ik nog maar vraag om mijn profiel te lezen bvb.
In mijn ervaring zijn dit voornamelijk de jongere mannen zonder (levens)ervaring. Goed dat je voor jezelf opkomt en ze zegt waar het op staat.
Puppy's moeten worden opgevoed 😉


Ergste van al is dat ze mij nog blijven pushen om dingen die ik niet wil enz ze denken dat zolang ze betalen ze alles zelf mogen bepalen wat ze gaan doen, ik blijf anaal verkracht worden wat enorm veel pijn doe, heb 2x soa opgelopen doordat ze het vertikken om condoom Rond te doen enz, heel dikwijls hun geld terug geëist en geweld gebruikt tegen mij als ik het niet wou, en dan vragen ze zich nog af waarom ik ermee stop en niet meer reageer op hun berichten. Sorry maar dit bijberoep heeft me teveel trauma's bezorgd en voor iemand met autisme en bipolar zoals mij is het zeker niet gezond ben er alleen agressiever uit geworden . Is het misschien omdat ze zien dat ik psychische problemen heb dat ze mij dan als een makkelijk doelwit zien om te kunnen misbruiken of hoe zit het? Is het gewoon omdat ik dit beroep doe dat ze denken mij de les te kunnen spellen enz?Ik wil echt uit dit vies milieu stappen hou dit echt niet langer vol, heb meerdere keren zelfs mijn eigen van kant proberen maken en in psychiatrie beland enz door wat klanten mij hebben aangedaan. Sorry maar dit moest echt uit mijn hart want klanten beseffen vaak niet eens wat dit bijberoep met zich meebrengt.

Ik schrik van je bericht, wellicht is dit beroep gewoon niet voor je weggelegd? Wat voor beroep je ook hebt, het moet je niet ongelukkig maken, laat staan (mentaal) ziek.
Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid ❤️
 
Wat ik bedoel is, als jij zou gaan werken bij een legaal privéhuis, dan zullen de belastingdienst en overheid er in principe achter komen dat jij werkt.

Ja en zo is hoe het systeem ook bedacht is wellicht?

Door illegaliteit treden bovenstaande problemen op; de branche wordt zienbaar slechter (hoevaak wordt men nu opgelicht, afgeperst, niet overeengekomen etc) en hoeveel daadwerkelijke seksbedrijven ten opzichte van 20 a 30 jaar zijn er nog over nu?
 
Ja en zo is hoe het systeem ook bedacht is wellicht?

Door illegaliteit treden bovenstaande problemen op; de branche wordt zienbaar slechter (hoevaak wordt men nu opgelicht, afgeperst, niet overeengekomen etc) en hoeveel daadwerkelijke seksbedrijven ten opzichte van 20 a 30 jaar zijn er nog over nu?
Dat is een heel andere discussie die nu totaal off topic is.

In dit topic en daar buiten heeft Yoana het advies gekregen dat een privéhuis geschikter voor haar is. @Yoana geeft vervolgens aan dat ze door haar uitkering geen wit werk mag doen, dus ik leg uit dat een privéhuis dan geen optie is, that's it.

Mijn overkoepelende advies is nog steeds helemaal te stoppen met sekswerk.
 
Ja en dat is ook een probleem; vrouwen die een uitkering genieten om wat voor een reden dan ook, toch sekswerk doen en verrichten, maar geen belasting af willen dragen confirm hoe het is in Nederland geregeld is. Dan ook niet raar opkijken dat dingen misgaan, toch?
 
Ja en dat is ook een probleem; vrouwen die een uitkering genieten om wat voor een reden dan ook, toch sekswerk doen en verrichten, maar geen belasting af willen dragen confirm hoe het is in Nederland geregeld is.
Dat is een veel breder probleem bij mensen met uitkering die zichzelf nuttig willen maken, dat klopt.
 
Gedwongen zonder condoom en anale verkrachting enz. part of the job?
Meen je dit nu? Zie ik dat meer als strafbare delicten van die hufters.
Of prostituees die vermoord worden, is ook part of the job vrees ik je moet de gevaren erbij nemen precies :s
 
Ja en dat is ook een probleem; vrouwen die een uitkering genieten om wat voor een reden dan ook, toch sekswerk doen en verrichten, maar geen belasting af willen dragen confirm hoe het is in Nederland geregeld is. Dan ook niet raar opkijken dat dingen misgaan, toch?
Kan je niet via je gemeente een opleiding volgen ofzo.
In een vakgebied wat voor jouw geschikt is?
Of via het UWV ofzo?
 
Is het omdat ik een afspraak met jou heb afgewezen ofzo dat je zo doet tegen me?
Gewoon negeren. Met zulk volk is toch geen praten.

Je bent hier fake omdat je een opinie hebt. Je bent hier fake omdat je als nieuweling te positief bent over een dame, ....

Er zal altijd iemand zijn die zijn stem wil laten horen, maar niets te zeggen heeft. Triest
 
Gewoon negeren. Met zulk volk is toch geen praten.

Je bent hier fake omdat je een opinie hebt. Je bent hier fake omdat je als nieuweling te positief bent over een dame, ....

Er zal altijd iemand zijn die zijn stem wil laten horen, maar niets te zeggen heeft. Triest
Ja nogmaals een bewijs dat een groot deel van wandelaars gewoon geen respect kennen en wanhopige honden zijn naar vrouwen toe
 
Dit soort taal kun je hier beter niet bezigen.

De enige die ik op Redlights kan vinden is dit profiel

Deze ook nog


Ontvangst in de buurt van muizen?
Deelgemeente van Mechelen
 
Je kunt toch met het openbaar vervoer naar een privéhuis gaan? Ik ken DVP's die ook met het openbaar vervoer naar een privéhuis gaan; ze nemen niet altijd de auto
 
Dit soort taal kun je hier beter niet bezigen.

De enige die ik op Redlights kan vinden is dit profiel

Hij moet zo ook niet beginnen tegen mij met valse beschuldigingen en mij een trol noemen enz, en het is zoals ik zei ik kan me moeilijker onthouden van agressief te reageren op mensen door alles wat ik heb blijven opkroppen
Dit soort taal kun je hier beter niet bezigen.

De enige die ik op Redlights kan vinden is dit profiel

 
Hij moet zo ook niet beginnen tegen mij met valse beschuldigingen en mij een trol noemen enz, en het is zoals ik zei ik kan me moeilijker onthouden van agressief te reageren op mensen door alles wat ik heb blijven opkroppen
Scheldwoorden en op de man / vrouw af zijn op de meeste forums gewoon niet toegestaan, dus probeer je te beheersen.

En opgekropte woede naar andere mede forumgebruikers toe wordt ook niet op prijs gesteld
 
En daar Ja is idd door een te laag fod inkomen en bewindvoering idd dat ik ben moeten beginnen met zwart werken in prive ontvangst maar heb er dus nu enorm spijt van en hoop dat er eens iets uit de bus komt om op een veiligere manier te kunnen bijverdienen
er is altijd wel een alternatief. Als schoonmaakster kun je overal wel werk vinden. 🤷‍♀️ als je onder bewind staat is het misschien sowieso niet heel handig om dit te doen? Zwart dan tenminste.
 
In mijn ervaring zijn dit voornamelijk de jongere mannen zonder (levens)ervaring. Goed dat je voor jezelf opkomt en ze zegt waar het op staat.
Puppy's moeten worden opgevoed 😉




Ik schrik van je bericht, wellicht is dit beroep gewoon niet voor je weggelegd? Wat voor beroep je ook hebt, het moet je niet ongelukkig maken, laat staan (mentaal) ziek.
Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid ❤️
Je hebt ook oudere heren die respectloos zijn; het zijn niet altijd de jongeren. Het ligt gewoon aan de opvoeding die sommige mensen krijgen.
 
Scheldwoorden en op de man / vrouw af zijn op de meeste forums gewoon niet toegestaan, dus probeer je te beheersen.

En opgekropte woede naar andere mede forumgebruikers toe wordt ook niet op prijs gesteld
En anderen mogen wel hun opgekropte woede op mij afreageren als ik hun heb afgewezen ofwat, ik weet over wie het gaat is gewoon omdat ik die afwees omdat ik die niet vertrouwde dat hij hier mijn naam zwart maakt enz, hij heeft mss zijn username veranderd maar weet nog steeds wie hij is hij moet niet denken mij slim af te zijn
Maar zij zegt dat ze invalide is. @Yoana kun je wel nog lopen?
Ik ben mss anderhalf jaar verlamd geweest maar ben nu terug gerevalideerd, wel nog veel last van mijn arthrose, spierziekte en hernia
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan