Ik heb dit ook gehoord. Moet je dit eens lezen: https://www.parool.nl/nederland/onderzoek-oraal-bevredigen-man-helpt-tegen-miskraam~ba0fdbaf/#:~:text=Verschillende studies wezen ook uit,die problemen de helft was.De in het sperma aanwezige vitamine C, magnesium en zink maken een mens op zich wel weerbaarder tegen Corona maar ik weet niet in welke hoeveelheden je het dan moet slikken om voldoende beschermd te zijn (daar is nader onderzoek voor nodig waarvoor ik me graag ter beschikking stel). Wel is het zo dat zo'n dagelijkse booster met verzwakt sperma haar immuun maakt voor het sperma van haar vriend waardoor ze afdoende beschermd is tegen zwangerschap .
Ik heb maar een paar keer meegemaakt dat een vrouw mijn kwakje doorslikte. Eerlijk gezegd gaf me dat een enorme kik. Maar ik kan me voorstellen dat misschien wel heel veel vrouwen die smaak vies vinden. Ik heb wel van meisjes gehoord dat als wij veel ananas eten, dat ons kwakje dan lekkerder gaat smaken. IN IEDER GEVAL GEEN ASPERGES ETEN!
Beetje off-topic dit, maar ik heb ook meegemaakt met dames dat als ik haar likte dat ze daar wel heel erg van genoten maar dat ze daarna haar mond stijf dicht hielden als ik haar zoentjes wilde geven. Die waren dus vies van mij omdat ik aan hun poesje had gelikt. Tsssssss
Ik ben heel benieuwd hoe de dames op het forum hierover denken.
Laatst bewerkt: